Inspired: Eyelooks

woensdag 26 juni 2013

Vandaag een inspired eyelook artikel. Ik zelf maak ook eyelooks en plaats die dan op mijn blog. Het grootste deel maak ik dan ook heftig. Daarom heb ik nu ook een aantal paar looks opgezocht die je niet zo snel dragen zal. Lees snel verder



Hij is wat aan de bewerkte kant, maar alsnog ontzettend gaaf. De kleuren lopen goed in elkaar over en de wing is fantastisch!


Dat geel en paars vloeken is een feit, al vind ik dit op zich nogal meevallen door de overgang, maar nog steeds vloekt het. Je kan er gewoon niet omheen draaien. De nagels zijn wel mooi!


Als eerst vind ik de wenkbrauwen hier veels te hoekig. Maar het gat om de ooglook. Ik hou zelf nooit zo van groen, maar vind deze wel erg gaaf. De wing vind ik ook verbluffend, leer mij dat!


Weer een bewerkt uitziende foto. maar die ooglook, wauw! Het blauw gaat mooi van licht naar donker. En dan nog het gouden randje en in de nepwimpers. Verbluffend deze vind ik tot nu toe echt één van de mooiste.


Mooii!! Zwart is en biijft somber maar het roze fleurt het op. Ook is het mooi geblend en natural doordat er geen nepwimpers zijn gebruikt. 



Oh my god, is er een regenboog ontsnapt? De kleuren vloeken verschrikkelijk en ik zie ook amper dat het geblend is. Al staan de kleuren wel mooi bij het oog en vind ik de highliter erboven geweldig.

Ik hoop dat jullie dit inspired artikel leuk vonden!

Wil jij meer inspired artikels voorbij zien komen?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D