Nagelverhardener flop

zaterdag 22 juni 2013


Vandaag een artikel over deze nagelverhardener van Herome waar ik niet erg blij mee ben, beter gezegd totaal niet! Het begint bij het verhaal dat mijn gelnagels eraf waren gehaald. Bij het afhalen van gelnagels gaat er altijd een laagje nagel af, daarom raden mensen dit af. Maarja, daardoor waren mijn nagels erg slap. Toen zei mijn moeder: 'Gebruik dan nagelverhardener, volgens mij heb ik er een liggen.' Zoeken en jahoor. Ik las hier positieve dingen over, maar had niet gezocht naar de nadelen.




Ik ging dus mijn nagels lakken en schoot een klein beetje uit. Ik veegde het weg. Daarna na ongeveer 5 minuten begon het te branden niet normaal. Mijn handen tintelden ervan en niet van plezier. De tranen sprongen een klein beetje in mijn ogen. Ik heb hem er zo snel afgehaald als wat. De pijn ging na ongeveer 15 minuten eindelijk weg!


Hier zie je nog een beetje dat mijn linkernagel (ringvinger) rood is. Het was erger moet je je bedenken. Na ongeveer ander half week bedacht ik me. Zou het komen doordat ik uitschoot? Ik deed een klein beetje verhardener op mijn pols, geen last. Ik deed het keurig als het maar zijn kon. Bleef bijna een halve centimeter van mijn nagelriemen. Het deed een klein beetje pijn, minder als vorige keer. Oké, het kan er mee door, dacht ik. De volgende dag (Je moet het twee weken achter elkaar elke dag doen) haalde ik mijn nagellak eraf en deed ik het weer netjes. En alweer kreeg ik pijn, erger als de vorige keren, mijn nagel werd vuurrood. Holy fuck, was mijn gedachte. Ik haalde het eraf, de pijn bleef doorgaan. Ik heb toen ongeveer mijn handen twee minuten onder het ijskoude water gedaan, het hielp, de grootste pijn was weg. Ik heb snel mijn nagels (ironisch genoeg) rood gelakt. De nagelverhardener bij mijn moeders nagellakjes gezet en basta. Die blijft daar voor altijd staan.

Ik zocht tussen de stress op internet maar meerdere mensen hebben dit. Sommigen hebben er totaal geen probleem mee, zoals mijn moeder. Maar de mensen met echt zwakke nagels wel, waar helaas ik onder val.

Heb jij sterke nagels?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D