Nail inspiration #2

donderdag 6 juni 2013

Vandaag een nail inspiration. Het is basic maar als nog leuk. Het is een soort idee om verschillende kleuren over elkaar heen te dragen en kijken wat er ontstaat. Handig als je een slecht dekkend lakje hebt, maar het zonde vind om hem weg te doen!




Als eerst begin ik met geknipte en geveilde nagel. Zoals je ziet zijn mijn nagels nog steeds wat beschadigd van mijn gelnagels.


Een topcoat aanbrengen, dit doe ik zodat de kleur niet in mijn nagels trekt. 


Na 1 laag.


Na 2 lagen.


Ik heb hier een niet dekkend lakje overheen gedaan. Het verbaasde me hoe gaaf het erna uit zag. 


Dit zijn de producten die ik heb gebruikt. Een topcoat van Invite, een hema nagellakje in 09 en een niet dekkend lakje.

Ik hoop dat jullie hier wat inspiratie van hebben opgedaan!

Wat vond jij van dit programma?

Liefs Maaike

4 opmerkingen:

  1. jij schrijft kinderachtig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo,
      Het kan zijn dat jij dat vind. Als je tips voor me hebt, werk ik er graag aan.

      Liefs Maaikee

      Verwijderen
  2. Je schrijft leuk hoor maaike! Ik lees elke dag je blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D