Producten van Farmaline.nl

zondag 9 juni 2013

De online apotheek Farmaline had mij een pakketje opgestuurd. Ik was verrast hoeveel erin zat, wauw! Ik heb mijn favorieten eruit gehaald. Dat is een conditioner, soort spray en reiniger. Hier zie je ze op een rijtje. Nieuwsgierig?


Van links naar rechts: Vichy Spa Water, Vichy Pureté thermale 3 in 1 en Rene Furterder Paris Lissea.
Laten we beginnen met de Vichy spa water. Het is een soort spray voor verkoeling in de warme zomermaanden.

Het is makkelijk te spuiten.


Het heeft een lekkere zachte geur. Die ik zelf erg fijn vind. Ik vind het een fijne spray, ik had hem laatst meegenomen naar het strand en 1 á 2 keer gespoten. Ik had een lekkere verfrissing! 


Dan gaan we door met het andere Vichy product. Dat is een reiniger voor het gezicht. Er staat ook bij dat het kalmerend werkt. Hmm...




WHAA, Waarom doen ze zo'n dop? Het is ontzettend onhandig en je gebruikt al snel te veel. Lieve merken, doe dit alstjeblieft niet.


Ik vind de reiniging zóó lekker. Ik doe elke avond een beetje op een watje, heel voorzichtig zodat ik zo weinig mogelijk gebruik. Daarna haal ik het over mijn make-up loze gezicht. Erg lekker, je voelt je frisser. Maar of je je er echt relaxt van voelt? Nee, dat niet, helaas. Voorderest is dit een goed product.

Ik kan van de twee Vichy producten de prijzen niet vinden, doordat het samen in een sample doosje zaten. 


Dan gaan we door naar de conditioner. Ik was hier erg nieuwsgierig naar. Ik kreeg hier twee van opgestuurd. Het is van het merk Rene Furterer waar ik zelf nog niet echt van heb gehoord. 


Een normale dop, handig!


Dit is misschien wel het product waar ik het meest blij mee ben. Wauw, wat een wonder product. Het maakt mijn haar zacht en glanzend, niet vettig! Je moet wel 1/7 van de sample gebruiken voor wat effect. Gelukkig hebben ze het ook in een fullsize formaat.


Ik ben erg enthousiast over de producten, de kwaliteit is ook erg goed.

Wat vind jij van de producten?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D