A look today # 6

donderdag 13 juni 2013


Vandaag weer eens een 'A look today'. Het is een al wat zomerse look, jeaj! De zomer komt steeds dichter bij. We hebben ook een paar lekker dagen gehad. Ik heb zelfs al mijn bikini uit de kast kunnen halen!

Zoals je ziet is de look blauw met wit. Ik vind de blouse echt leuk met de 'kraag'.


Een foto van dicherbij. Mijn make-up bestaat uit mascara en eyeliner.


Mijn nieuwe birkenstocks erbij! De vorige jaren had ik zilver, nu donkerblauw ik vind ze erg leuk. Ook verslijten ze elk jaar tijdens de vakantie. Bij mijn linker voet en dan mijn grote teen, lijkt het net of er wat zit, maar da is de schaduw van mijn birkenstock. Ik moest zelf ook eerst even goed kijken.


De accessoires en nagellak. 


Mijn haar is naar achter gestoken met een klipje. Sorry voor de wat donkere foto.

Wat vind jij van de look?

Liefs Maaike

1 opmerking:

  1. Leuke look, ik heb dat topje toevallig ook. Heel leuk gecombineerd :) Ga vooral door met je blog :) Liefs Esmee

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D