Essence trend edition: Me and My Ice Cream

zaterdag 8 juni 2013


Jeaj, weer een nieuwe edition van Essence. Van de bovenstaande foto laat je mij al lachen. Wat heeft Essence weer zijn best gedaan. Me and My Ice Cream, is de naam. 

Baked eyeshadow € 2,89

Ik word nu al blij, wat zien deze er fijn uit. Catrice komt met de baked oogschaduw en Essence volgt. Ach joh, dubbel plezier!


Lip balm € 1,99

De lippen worden verwend met sheaboter en jojoba-olie en de aroma's laten een heerlijke geur achter. Verkrijgbaar in 01 ice, ice baby, 02 icylicous en 03 ben & cherries.



Cream blush € 2,89

Een creamy blush, zacht en zoet tegelijk. Hij ziet er cute uit!


Shimmer pearls € 3,39
Als glanzende ijsbolletjes, jamm! Ik vind deze zo mooi. Ik zou hem misschien alleen al kopen voor het uiterlijk. Ook is het mooi voor een glow. Of te gebruiken als oogschaduw.


Nail polish € 1,89
Aardbei, pistache, bosbes of abrikoos? Welk kleurtje wil jij om je ijsje mee vast te houden? Ik vind ze ontzettend schattig. Verkrijgbaar is 01 ben & cherries, 02 always in my mint, 03 ice, ice baby en 04 icylicious.

Nail topping sticker € 1,99
Je weet toch wel dat je vroeger perse spikkels op je ijsje wou? Nu krijg je ze op je nagels. Deze beloven goed te blijven kleven, ik ben benieuwd.

Hand wipes € 1,39
Smelt je ijsje? Om zeker te zijn dat je handen weer fris en schoon zijn na het genieten van een ijsje kun je deze hand wipes gebruiken! Ze hebben een heerlijke aardbeigeur. Verkrijgbaar in 01 i scream ice cream.

Ik word zo vrolijk van deze collectie. De schattige patroontjes, voor zo'n mini prijsje. Ik ben benieuwd wanneer we van deze collectie kunnen genieten. 

Wat zou jij willen kopen van de collectie? Ik ben zelf nieuwsgierig naar de nagellakstickers en de shimmer puerls.

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D