Feautystyle bestaat 1 jaar!!!

maandag 7 oktober 2013

Jongens, we bestaan 1 jaar! Precies vandaag. 7 Oktober 2012 begon ik dit blog met als hoofd onderwerp fashion, ookal schreef ik alleen lifestyle, ik noemde het een fashion blog. Ik ben mega blij met mijn blog, het vrolijkt me altijd op!


Ik schrijf dit artikel nu pas, doordat ik er om half 4 achter kwam, dat we vandaag 1 jaar bestaan. Ik kwam thuis en mijn moeder had een cadeautje voor me. Nadat ik het cadeautje had opengescheurd, kwam dit mooie schilderij voor me. Mijn moeder heeft de datum wel onthouden en dit voor me gemaakt. Hoe lief?!


Close-up. Artikel foto's, het Feautstyle logo, de dag van vandaag, pageviews, leuke stickers en ofcourse een 1, van 1 jarig bestaan!

Hoelang volg jij Feautystyle al?

Liefs Maaike

5 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D