Eyelook: Glitter brown

zaterdag 26 oktober 2013


Vandaag heb ik voor jullie een eyelook. Ik heb hem glitter brown genoemd, omdat ik bruine tinten gebruik en veel glitters, best wel voor de hand liggend, haha. Ik hoop dat jullie de look leuk vinden!



Ten eerste excuses, mijn huid ziet er een beetje viezig uit op de foto's. Ik denk dat het komt door het licht, ik heb het in ander licht gemaakt als normaal. Je ziet het nu wel beter, maarja, het ziet er niet zo fris uit, weetje. Ik heb de kleuren van licht naar donker opgebouwd.


Welke producten heb ik gebruikt?
- Essence multi action waterproof mascara
- Miss Sporty Fabulous eyes 070 Dessert beauty
- Essence Vintage District eyeshadow
-Catrice Soft baked eyeshadow van de Candy Shock lijn
- Essence longlasting eyepencil
- Hema eyeshadow base

Wat vind jij van de look?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D