Parfum test

dinsdag 8 oktober 2013


Vandaag heb ik voor jullie een parfum test. Het gaat niet op geur, maar op uiterlijk van de flesjes. Hierboven staan alle flesjes afgedekt, zoals je ze ook in het artikel tegen komt. Ik gebruik zelf geen parfum, maar mijn moeders collega's en mijn nichten wel, ik vroeg of ze de flesjes wilden bewaren, zo kom ik er dus aan, haha. Het werkt als volgt, eerst laat ik jullie de flacon zien, dan heb ik een hint en als laatst natuurlijk het antwoord. Scroll rustig en ik wens je veel plezier!


We beginnen met dit goude flesje, met een logo erop.

Hint:
De bedenker van dit parfum heet bij zijn voornaam: Guccio, het is van het Italiaans afkomstig.

Antwoord:

Had je het goed? 


Zien deze er niet super cute uit, het zijn mini's, dus geen fullsize zoals de rest. Je kan het bloemetje herkennen van de fullsize.

Hint:

Hoe heet deze Nintendo prinses??

Antwoord:

Daisy bij Marc Jabobs, dit is trouwens de fullsize:




Hint:
Deze twee letters staan in de naam van dit parfum.

Antwoord:

Tommy Hilfiger is het goede antwoord. 


Ik heb hier Chance, de naam van het parfum van die lijn erop gelaten, doordat het zo duidelijker is. Aangezien je niet veel kan zien aan de verpakking.

Hint:

Antwoord:

Chance Channel


De laatste en ook lastigste

 Hint:

Antwoord:

Dit parfum heet Alien. Het is alleen lastig te lezen, sorry hiervoor.

Wat vond jij van deze test?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D