Nivea Styling mousse

donderdag 10 oktober 2013


Vandaag review ik voor jullie deze Styling mousse van Nivea. Styling mousse is een soort haarlak, maar dan in mousse vorm, het is net een soort slagroom voor in je haar. Het trekt in je haar, dan gaat het witte ook weg.


Klinkt goed, ik ben benieuwd!


Zo ziet de dop er trouwens uit. Het is hetzelfde systeem als bij slagroom, alleen kan je dit niet opeten.


Ten eerst, ik heb veels te veel op mijn hand gespoten, als ik dit in mijn haar doe, staat mijn haar 5 dagen stijf. De helft hiervan is al genoeg voor je hele haar. Het word trouwens ook groter nadat je het op je hand hebt gespoten.


Net schuim, als je er een paar keer in knijpt.


 Mijn haar zonder de mousse.


Met de mousse.


En uitgekamd. Ik vind het er zo mooi uit zien. Het ziet er natuurlijk uit en minder pluizig. Al zit het na een paar minuten weer zoals voorheen. Mijn haar voelt alleen stroever aan.

Conclusie
Ik ben niet heel enthousiast over dit product. Ik had het gekocht voor mijn veertje, die ik een tijdje geleden in mijn haar heb laten zetten, het springt alleen alle kanten op. Dat probleem is wel opgelost. Voorderest vind ik het geen super product. Ik raad het je niet echt aan. Het effect is voor even leuk, maar daarna gaat je eigen haar weer zitten als voorheen.

Dit product is voor 4,99 te koop bij Kruidvat.

Heb jij ervaring met mousses?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D