Essie nagellak // beyond cozy

vrijdag 4 oktober 2013


Vandaag review ik voor jullie dit mooie glinsterende lakje van Essie. Ik heb deze een week terug bij de Big bazaar gekocht. Ze verkopen namelijk hun oude collecties, ook l'oreal make-up, waaronder deze ook telt. Al is er volgens mij geen verbond tussen deze twee merken. Het enige verschil is misschien dat de merken normaal aardig prijzig zijn. Wie weet..?!


Ik heb Beyond cozy. Een goud/zilver glitter lakje. Ik hoop dat deze lak goed dekt.


Wauw, weet je hoe mooi dit is. Het dekt goed en ik kan er naar blijven kijken. Ik heb het ook op mijn nagels getest en het blijft aardig lang zitten. Na 3 dagen ging ik mijn nagellak eraf halen en ik kreeg het er met veel moeite af. Glitters zijn moeilijk, al heb ik niet echt last gehad van de glitters, het is eigenlijk gewoon één substantie.


Sunshine! Ik was beniewd hoe dit wonder lakje er in het licht uitzag, Nu weten we het. Super mooi effect. Ik ben ontzettend tevreden over dit nagellakje. Er waren trouwens meer kleuren te verkrijgen, zoals rood en beige. Al vond ik de rood te knallend en de andere was een rode glittertopcoat. Ook niet helemaal mijn style.

Voor 3,99 heb je dit pareltje in huis.

Wat vind jij van de Essie nagellakjes over het algemeen?

Liefs Maaike

1 opmerking:

  1. Leuke kleur!!
    Ik vind het merk Essie erg goed.
    Ik vind het alleen erg jammer dat het best duur is.

    Liefs Nynke

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D