Essence multi action waterproof mascara

dinsdag 22 oktober 2013


Vandaag review ik voor jullie een mascara, die ik al een paar keer heb laten zien en nu toch echt aan de beurt is. Ik heb het over deze multi action waterproof mascara van Essence. Ik ben hem al een tijdje aan het gebruiken, maar wat vind ik er van? Kopen of in het Essence schap laten liggen? Lees snel verder!

De beloftes van deze mascara zijn lengte, waterproof bestendig en volume. Ik ben benieuwd of de mascara daar aan voldoet.


Het borsteltje, eindelijk weer van normaal formaat. Ik ben de grote borstels langzamerhand echt zat. 


Lengte, check! Volume, check! Waterproof bestendig, check! Hij belooft zijn beloftes, alleen kunnen ze nog wel even werken aan de klontjes. Ook gaan sommigen wimpers aan elkaar plakken.

Conclusie
 Hmm.. Ik weet het niet. Het is een prima mascara, maar ik vind dat ze wat aan de klontjes en mini-spinnenpootjes kunnen doen. Als ik een cijfer zou geven dan was dat een 7, goed, maar het kan natuurlijk beter.

Ik hoop dat ik jullie zo een beter beeld heb kunnen geven van deze mascara.

Je kan deze mascara kopen bij Kruidvat voor 2,89.

Wat vind jij van deze mascara? Kopen of verder kijken?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D