TAG: You're it!

woensdag 30 oktober 2013


Vandaag heb ik voor jullie een TAG (Met zelfgemaakte foto's) genaamd You're it! Ik vind tags leuk om te doen en de titel sprak me sowieso al aan. De foto van hierboven is trouwens op school gemaakt, ik weet eigenlijk niet waarom, het was geen schoolfoto. De foto is trouwens begin dit jaar gemaakt. Ik hoop dat jullie het artikel leuk vinden!

Hoe lang blog je al en waarom?
1 jaar en 23 dagen (!!). 7 Oktober 2012 ben ik begonnen met bloggen, over fashion, omdat ik graag verhaaltjes schreef en een layout maken mega leuk vond. Later ontdekte ik pas dat ik beauty zo leuk vond. 
Wat is je grootste fashion no-no?
Sokken in slippers/ sandalen of andere open schoenen, het ziet er zo raar uit. Het zit trouwens wel lekker, ehe. Ik had laatst mijn sokken aan en moest even naar buiten. Birkenstocks uit de la en met sokjes erin.
Wat staat er bovenaan je wishlist op dit moment?
Ik heb een enorme wishlist, maar als ik moest kiezen.. ehm.. Ik denk een enorme bruisbal van Lush. Ik ga echt als ik er volgende keer ben een bruisbal kopen! Ik word helemaal verliefd bij de Lush kerst shoplogs en Lush bruisbal reviews van Vera Camilla.

Lach ik hier zo raar? Of ligt het aan mij?
Als je alleen kon kiezen tussen 3 make-up producten die je moet gebruiken voor de rest van je leven, welke producten zouden dat zijn?
Een mascara, lippenbalsem en Blush.
Wat is jouw must-have haarverzorgingsproduct?
Mijn echte must voor mijn haar is een anti-klit spray van Gliss Kur. Niet omdat ik zoveel klitten hebt, maar doordat het mijn haar voed en niet een vettig product is, daar heb ik namelijk al snel last van.
Wat is je grootste droom?
Mijn grootste droom is om populair te worden met mijn blog en later mijn geld ermee te verdienen, dat zou me echt te gaaf zijn voor woorden.
Fun fact: Ik weet nog precies welke nagellak ik op had, voor de rest vond ik dit wel een mooie foto.
Wat is je favoriete TV programma en waarom?
Hawaii five-0, het is een misdaadserie, maar wel ontzettend leuk. Je ziet amper van die lijken, etc. Er zit komedie, een goede verhaallijn en romantiek in. Zondag avond van 20.30 tot 21.30.
Wat is je favoriete “aspect” (deel) van jezelf?
Deze vraag vind ik lastig te beantwoorden. Ik vind het best wel een beetje eigendunk om zoiets over je zelf te zeggen. Verder weet ik eigenlijk niet wat ik op deze vraag zou moeten beantwoorden. Excuses hiervoor!
Op welke prestaties ben je trots?
Op mijn blog, meer dan 20.000 views, ik heb producten opgestuurd gekregen, op het feit dat ik al meer dan een jaar bezig ben. Als ik aan mijn blog denk, word ik vrolijk! Feautystyle is soms lastig, doordat het toch wat extra's is, maar ik doe het met alle plezier!


Op welke prestatie ben jij trots?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D