Tips of nieuwe ideeën?

donderdag 3 oktober 2013

Hi Girlzz,

Vandaag de dag een extra artikel, morgen komt er ook gewoon weer een artikel online, dus wees niet bang. Ik kijk dagelijks de pageviews, hoe vaak ik word bekeken. De laatste tijd valt het me op dat het steeds minder word, de pageviews. En ik heb eigenlijk geen flauw idee waarom, de artikel zijn het zelfde alleen dan om de dag, aangezien ik het anders niet red met school. Ik zit nu in de eerste. Moet nog een beetje leren plannen, maarja..ik dwaal af. Ik vroeg me dus af, wat voor artikelen zouden jullie willen zien, of hebben jullie tips voor me? 

Als je bijvoorbeeld zegt van, kies vaste dagen, zoals Maandag, woensdag, vrijdag en zondag en herhaal dat elke week. Dan ga ik dat doen, want ik merk dat het nu soms nog een beetje verwarrend is. Is dit misschien een goed idee?

Of misschien minder reviews en meer fashion/beauty/lifestyle.

Ik hoop dat jullie tips of ideeën voor me hebben!

Wat zou jij graag willen zien op Feautystyle? En heb je tips voor me?

Liefs Maaike

4 opmerkingen:

  1. Hooi!!

    Ik denk dit zelf ook wel eens;(
    Ik zal iets minder reviews niet erg vinden.. Wn. Meer DIYs enzo heel leuk vinden!!!
    Suc6 met school

    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een beetje lastig maar wat mij leukt lijkt zijn berichten met wat meer zelfgemaakte foto's :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou graag de 'what's on my phone tag' willen zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke ideeën, ik ga ze zeker proberen uit te voeren!

    Liefs Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D