TAG: What's on my phone?

vrijdag 18 oktober 2013


Vandaag de 'Whats on my phone? TAG'. Het heeft even geduurd, ik heb in de tussen tijd al weer een paar keer van mobiel gewisseld. Maar dat maakt niet uit, de tag is er nu toch echt. Ik had het eerst gefilmd, maar tijdens het bewerken is het bestand kwijtgeraakt, vandaar dat ik het nu even zo doe.


Ik heb een Samsung Galaxy Young S5380, als je nog steeds geen flauw benul hebt welke mobiel ik heb, net zoals ik. Scroll een beetje omhoog en tadaa, daar staat ie dan. De foto hierboven is trouwens de zilvere achterkant van de mobiel.


Mijn ontgrendelscherm.


Nadat ik mijn telefoon heb ontgrendeld, zie je mijn meest door mij gebruikte apps.


Whatsapp, Instagram, Meta (Voor school, om cijfers, roosterwijzingen, etc te zien), Twitter (Ik ben niet heel actief, maar als je me wilt volgen; Maaikedemol), Instellingen, Outlook (hotmail; email), snapchat en youtube.


Hier zie je ook mijn Instagram, Maaikedemol.


Naast mijn 'voorpagina' heb ik dit tabblad.


Play store, internet, PicCollage, camera, screenshot (Om een foto van mijn beeldscherm te maken), What to wear, We heart it, Colornote, Fotogalerij, Pet pop en muziek.


Hier zie je PicCollage, hiermee kan je foto's in een collage zetten. Je kan ook Stickers toevegen, tekst en leuke achtergronden.

Dan heb je What to wear? Dit is een app met elke dag een nieuw outfit, je kan je eigen outfit erop aanpassen en het geeft veel inspiratie voor je eigen look. Rechts boven staat ook hoe warm het die dag ongeveer gaat worden.

Dan een minpuntje, de avond ervoor om 7 uur kan je pas de nieuwe look zien.


De volgende app is Colornote, hiermee plan ik meestal mijn huiswerk, of artikelen voor mijn blog.


Voorderest heb ik er 1 spelletje opstaan, doordat mijn geheugen nu al vol is.;( Het heet Pet Pop.


Zo ziet het eruit, je moet zoveel mogelijk dieren met elkaar verbinden.


Naast dat het verslavend is, is het ook super cute!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn mobiel te zien en de apps die ik erop heb staan. 

Welke apps heb jij op je mobiel staan?

Liefs Maaike

3 opmerkingen:

  1. Haii Maaike,

    Ik heb ongeveer de zelfde apps als jij, maar wat is 'we heart' voor app?

    Liefs Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op WeHeartit (Is ook een site van) kan je foto's hearten en ook opslaan en je eigen account enzo aanmaken.

    Liefs Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D