Everyday make-up bakje

zondag 20 oktober 2013


Vandaag laat ik jullie mijn everyday make-up bakje zien. Eigenlijk is het niet een everyday bakje, maar meer met producten die ik vaak gebruik. Bijvoorbeeld BB-cream, ik draag het amper, maar dan als ik het draag, draag ik deze. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.


Het bakje heb ik trouwens van Action voor 1,49, dacht ik. De glitters erom heen, heb ik zelf gedaan. De glitters komen van de Big Bazaar, ik weet niet meer, hoeveel ze kostten.


Als lipproducten heb ik een oude lippenbalsem van Essence, die nu echt bijna op is. En mijn Babylips, mijn favorieten lippenbalsem!


Mijn mascara, een ontzettend goede waterproof. Het effect is wel oké. Ik draag hem vooral, omdat hij waterproof is, maar dan ook goed waterproof, een regenbui overleeft de mascara. Aangezien we in Nederland wonen, zit deze dus in mijn Everyday bakje!


Oogschaduw basis, omdat ik de glitters erin zo leuk vind staan, ookal draag ik geen oogschduw, doe ik deze toch op. Hij is ook bijna op, ik wil hierna wel overstappen op die van Essence, want mijn oogleden worden toch wel té vet van deze primer.


Oogpotloden en een oogschaduw potlood. Het oogpotlood van de Action is aardig slecht, Waarom laat ik hem er dan in? Omdat het een mooi effect geeft op je waterlijn, na 2 keer knipperen, zit het al onder je ogen, in je onderste wimpers en dat vind ik best wel leuk staan, haha. Het tweede oogpotlood is goed zwart, ik heb er laatst ook een review over geschreven, maar ik ben er ontzettend tevreden over. Het laatste potlood is eigenlijk een oogschaduw, hier was ook laatst een review over.


Dan hebben we de BB-cream van Miss Sporty, ik noemde deze al in het begin. Ik gebruik deze niet dagelijks, maar eens in de zoveel tijd, gebruik ik deze. Ik ben er tevreden over, zoek je optimale dekking, dan raad ik je deze alleen niet aan.


Dan hebben we 2 wangproducten; blush en highliter beiden van Essence. Beiden geven ze een subtiel effect, niet te opvallend, gewoon precies goed. Beiden producten probeer ik ook dagelijks te dragen, als ik haast hebt lukt het niet, maar meestal wel.



 En als laatste de kwasten. Als eerst een blush kwast van Etos, die ik nodig eens moet gaan wassen. Daarnaast een foundation kwast, die ik ook moet gaan wassen. Als laatste hebben we een borsteltje voor de wenkbrauwen, deze hoef je gelukkig niet te wassen. (Ik gebruik geen wenkbrauw producten, vandaar)

Wat gebruik jij in je everyday make-up bakje?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D