Catrice limited edition: Rocking Royals

zaterdag 12 oktober 2013


Vanaf november tot en met december ligt er weer een nieuwe Catrice Limited Edition in de winkels, een hele koninklijke nogwel. Namelijk de Rocking Royals! Glimmende koninklijke kleuren komen terug in deze lijn. Ik ben ontzettend enthousiast over deze lijn!
Finally Crowned - Ex Pistols - Royal Blue - Emerald Queen

Velvet Metal Eyeshadow – € 3,29
De kleuren van een sierradenkist. De oogschaduws hebben een speciale zachte textuur voor de perfecte ooglook. Het patroontje is tenminste mega schattig!


Velvet Black

Velvet Black Liner – € 2,99
Deze eyeliner heeft een speciale kwastje, voor een strakke lijn. Ik vind het uiterlijk echt mooi!

     
Pink Punk – Of Royal Blood

Velvet Matt Lip Colour –  € 3,99
Deze lipsticks matchen goed bij de blush en zijn lekker creamy. Pink Punk vind ik erg knallend. Of Royal Blood vind ik echt een mooie paars/rode kleur. 

.

Liplocking Base – € 3,99
Lang leve lipstick. De innovatieve, transparante basic voor je lippen zorgt ervoor dat je lipstick optimaal blijft zitten. De kleur gaat niet vervagen en het blijft een stuk langer zitten. Het is een kleine lipstick, handig voor in je tas!



Scented Highlighting Powder –  € 5,49
Een mooie en gezonde glow op je gezicht. Zelfs op de donkerste dagen, licht jij op. Ik ben erg benieuwd naar deze highliter, al vind ik hem wel aardig prijzig.


Multi Colour Blush – € 3,99
Een paars gekleurde blush? Gaaf! Paarse, dieprode wangen. Al denk ik dat het bij de echte bleekhuidjes, raar staat. Naja, dat zien we dan wel weer.

....

Ex Pistols - Pink Punk - Royal Blue - Emerald Queen - Royal Blood

Ultimate Nail Lacquer – € 2,79
Royal Blue of Royal Blood? Deze nieuwe nagellakjes blijven lang zitten. Ik vind de dop echt leuk!



Velvet Nail Powder – € 2,99
Na Essence volgt Catrice. Met deze koninklijke wollige nagels, steel jij het bal. Het is trendy en je nagels zijn ook lekker zacht. Deze roze/rode kleur staat iedereen. 

Wat vind jij van deze lijn?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D