Fototips ♥ By Feautystyle

donderdag 23 januari 2014


Vandaag heb ik voor jullie een aantal tips voor goede foto's. Ik geef jullie mijn tips voor goede foto's. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!


1. Zorg voor een stilstaand beeld.
Gebruik een standaard, hoeft helemaal niet zo groot. Deze hierboven heb ik laats gereviewd en is van mooimobiel.nl Of zorg voor een erg houvaste hand.


2. Zet je instellingen op macro
Zo voorkom je foto's van hierboven.


3. Zorg voor een leuke achtergrond.
Hierboven zie je mijn vloer en mijn kleed. Je kan ook onder andere een kledingstuk onder het gene leggen wat je gaat fotograferen.


4. Fotografeer in daglicht
Als je licht niet goed is en van een kamerlamp komt, wacht dan gewoon tot morgen en maak dan de foto's.


5. Zorg voor rechte foto's.
Dit zie ik tegenwoordig heel vaak, als foto's scheef staan. In het begin deed ik het zelf ook, maar nu weet ik hoe ik het veranderen kan. Ga naar Paint of photofilterstudio en draai daar je foto's er staat vaak draaien bij.


6. Zorg voor een leuk extraatje.
Dit hoeft niet altijd, het ligt ook aan de achtergrond. Heb je een drukkere achtergrond, gebruik dan geen extra versiering, maar anders fleurt het je foto op.

Dit waren de meest belangrijkste tips die ik kon bedenken en die ik ook gebruik. Ik hoop dat jullie wat aan deze tips hadden!

Heb jij nog fototips voor mij of voor anderen?

Liefs Maaike

3 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D