Mijn irritaties #3 ♥

zondag 22 juni 2014

Terug van weggeweest is mijn irritaties, alweer nummer 3 in de lijst. Ik schrijf dit artikel voor de tweede keer, omdat ik het vorige artikel wat té grof vond. Ik had op dat moment ruzie en toen had ik aardig wat frustratie, oeps! Dus vandaag de herschreven irritaties nummer 3. Veel plezier met lezen!

Facepalm!


1. De tieneraccounts op Twitter
Ik volg zelf op Twitter van die moppen accounts en dat vind ik leuk, maar de tieneraccounts met; Retweet als je nu ook een shirt draagt. Irriteer ik me echt aan. Ik snap dat ze dingen bedenken die de meeste mensen gemeenschappelijk hebben en zo hun account promoten, maar dude, bedenk dan wel wat leuks!

2. De Instagram slijm berichten
Een foto van jou met een goede vriendin en een leuk tekstje eronder zetten is leuk. Maar sommigen mensen overdrijven het zo erg. We hebben ups en downs gehad, maar onze vriendschap is zo sterk, wij vechten ons er wel uit, hou van je mop, kan niet zonder je (En dan al die afkortingen die ik nog steeds niet snap;$) Je vriendin laten merken dat de vriendschap veel voor je betekent is lief, maar waarom moet je het met de hele wereld delen in een heel boekwerk, waardoor anderen een half uur bezig zijn om jouw verhaal te lezen hoeft echt niet. Het is leuk, maar je kan het ook gewoon in real life tegen haar zeggen, alleen dan zonder afkortingen.

3. Foto's maken waarna de kwaliteit ontzettend slecht is
Op het schermpje van mijn camera zag de kwaliteit er ontzettend goed uit, maar als ik eenmaal de foto's bewerk zie ik de ware kwaliteit. Dit vind ik zo ontzettend zonde, waardoor sommigen reviews mindere kwaliteit foto's hebben.

4. Mensen die wat drinken met van die klokkende geluiden
Mensen die dan heel snel een glas water drinken en dan hoor je van die klok geluiden, dat vind ik zo'n naar geluid, ik krijg er echt kippenvel van.

5. Make-up die op het laatste moment fout gaat
Je ooglook is helemaal perfect, alleen nog een beetje eyeliner, maar dan plots gaat het fout. Al je werk is verpest door dat stomme lijntje die door de hele ooglook gaat.

6. Niet normaal een pepermuntje of kauwgommetje kunnen eten in het openbaar
Op school is het echt altijd heel voorzichtig een pepermuntje pakken en dan snel in mijn mond stoppen, anders komen er een stuk of 6 mensen naast staan die gaan zeuren of ze ook een pepermuntje mogen, omdat ik een half jaar geleden er eentje van hun kreeg.

7. Mensen die een ijsje eten
Een ijsje is om te likken niet om af te bijten. Ik kan het niet eens zien bij mensen zonder kippenvel te krijgen, laat staan om het zelf te doen.

8. Planningen niet kunnen nakomen
Ik maak altijd planningen die ik zowat niet kan nakomen, maar daar baal ik dan zo van. Ookal is het logisch dat ik de planning niet af kan krijgen.

9. Niet kunnen reageren op jullie reacties op mijn telefoon.
Ik kan op de een of andere manier niet op mijn telefoon reageren op mensen. Ik vind dat zo irritant, dan moet ik mijn computer opstarten en daar heb ik niet altijd tijd voor. Nu gelukkig wel, want ik heb zomervakantie!

Waar irriteer jij je aan op dit moment?

Liefs Maaike

4 opmerkingen:

  1. Haha, awh, dat van die pepermuntjes komt me erg bekend voor...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg ook rillingen als ik mensen van hun ijsje zie bijten brrrr..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel! Ik snap je irritaties over het ijsjes eten. Ik denk dat ik daar
    maar eens mee moeten stoppen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, of zachtjes je ijsje af bijten? ;p

      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D