Opgemaakt & Favorieten ♥ Juni

maandag 30 juni 2014


Morgen is het 1 Juli dus het is tijd voor een opgemaakt en favorieten van de maand Juni. Ik heb weinig opgemaakt maar wel 3 favorieten! Lees dus snel verder!
Opgemaakt!


Vichy Eau Thermale
Ik was laatst aan het wii'en en had het bloedheet toen spoot ik dit even op mijn gezicht, maar helaas was de flacon daarna leeg. Ik heb er dan ook wel een lange tijd mee gedaan, ondanks dit een mini was. Ik vond het een fijn product en het friste me zelf erg op. Klik hier voor het review. Ik vind het wel grappig, want het review is aardig oud.


GUHL Shampoo Perzik
Weer een mini, deze had ik laatst gekocht bij de Etos. Ik vond hem ontzettend lekker ruiken en voor 1,- vond ik het de moeite waard mee te nemen. Het enige nadeel vind ik dat wanneer je onder de douche gaat je een hoop van het product nodig hebt voor je haar sopt, ook ruikt je haar na gebruik niet naar perzik. Wanneer je meerdere malen je haar ermee wast ruikt je haar naar perzik.

Favorieten!


CATRICE Cat eyes eyeliner pen
Ik gebruikte voorheen een eyeliner pen van Essence, maar ik ben overgestapt naar deze eyeliner. Door het brede puntje werkt deze een stuk makkelijker, ook is deze eyeliner makkelijker te verwijderen. Mijn vorige eyeliner was dan ook wel waterproof. Het enige nadeel vind ik dat ondanks ik oogschaduwbasis gebruik, aan het einde van de dag is mijn eyeliner grijs en erg vaag. Dat vind ik ontzettend jammer, maar eigenlijk maakt het me niet heel veel uit, alleen van dichtbij valt het heel erg op. Dus let erop!


Elf Luscious liquid lipstick
Ik weet helaas niet de precieze naam van deze lipstick, omdat de naam op de verpakking stond en die heb ik helaas weggegooid. Deze rode kleur is ontzettend gepigmenteerd en werkt ontzettend fijn en precies. Als je de onderkant draait komt de lipstick (wat ik zelf meer lipgloss vind) naar boven. Ik vind het idee van de lipstick slim bedacht. Het product is fijn in gebruik, ruikt lekker, verzorgt en werkt precies. Superfijn! En dat voor een kleine prijs.


Herôme S.O.S. handgel
Ik vind het soms fijn om bijvoorbeeld na gym mijn handen even schoon maken zonder naar het toilet te hoeven lopen. Dat vind ik fijner als ik daarna aan mijn boterham zit. Het product reinigt goed en geeft me een fris gevoel. Het is klein, maar fijn in gebruik, maar je gebruikt snel te veel wat ik zelf erg jammer vind. Het product is zuinig in gebruik, maar omdat ik vaak uitschiet is hij al bijna op, woeps. Maar een fijn product voor een fijne prijs.

Wat is jouw favoriete product van de maand Juni?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D