Nagellak Stash ♥

woensdag 4 juni 2014


Vandaag laat ik jullie mijn nagellak stash zien. Het is al een lange tijd geleden dat ik dit heb gedaan. Er is ondertussen een hoop verandert; inplaats van een grote koffer bewaar ik nu alles in kleine kistjes en ook is er nagellak bij gekomen. Ik ga niet alle nagellak laten zien, want ik ga een overzicht laten zien. Ik heb de doosjes trouwens van de Ikea. Lees verder voor het gehele artikel!



Ik heb alles gelabeld. Ik begin met de normale nagellak, dus geen topcoats, magnetic nagellak, etc.


Zo ziet het doosje eruit als je het openmaakt, helaas is het doosje al weer vol.


Ik heb vooral veel nagellak van Essence, Catrice en Hema.


 Als je benieuwd bent naar een nagellakje laat het even achter in de comments!


Dan gaan we door naar de speciale lakjes en nagellak removers. In deze categorie heb ik topcoats, nagellakremovers, wattenstaafjes, nageldroger, etc.


Hier zie je 2 pompjes die op zijn en ik nog moet vullen met nagelllakremover. Ook heb ik een Essence nagellak remover die heel goed glitter nagellak verwijdert. In de hoek staat nog een roze remover waar je met je vinger in moet en dan gaat je nagellak eraf. Als laatste nog wat wattenschijfjes. Ik snap eigenlijk niet waarom ik zoveel removers heb. 


Ook hier staan nog nagellakremover schijfjes en nog zo'n potje waar je met je vinger in moet om je nagellak te verwijderen. In de linkerhoek staat een rode nageldroger van de Action, ik weet niet meer of die te koop is.


Crack nagellakjes, stripers, topcoats, magnetic nagellakjes, je vind in deze doos van alles wat.


Sorry dat sommigen foto's wat onduidelijk zijn, dit komt doordat de potjes erg glimmend zijn en dat moeilijk vast is te leggen.


Als laatste doosje iets met alles erin behalve nagellak.


Boven op ligt een boekje waar ik wat nagellak swatches in heb gemaakt, helaas ben ik er daarna mee gestopt omdat ik het té veel moeite vond.


Hierin liggen lege doosjes, speciale watjes, nepnagels.


Nagellakstickers, vijlen, dottingtools.


Stempelsetjes, een soort waaier die ik gebruik voor nagellakswatches.


Vanillesuiker? Ja, ik gebruik het voor een suikerlaagje op mijn nagels, ziet er erg grappig uit. Ook heb ik hier rolletjes 'tape' voor streepjes op nagels te zetten. Sponsjes voor een ombre effect en een nagelknippertje.


Nagellijm en een soort rad voor dingen op je nagels te zetten als hartjes.


Zo, ik denk dat dat het wel was. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn stash te zien!

Hoe heb jij je stash georganiseerd op nagelgebied?
Liefs Maaike

1 opmerking:

  1. Wauw, je hebt wel wat bij elkaar! Bij mij staat alles in mijn lade, niks bijzonders.

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D