2 Soaps van Soapworld ♥

dinsdag 15 juli 2014


Vandaag review ik voor jullie 2 schattige zeepjes van Soapworld.eu. Ik heb 2 schattige zeepjes uitgekozen; Een paars hartje en een roze olifantje. Ze ruiken beiden ontzettend lekker! Lees dus snel verder!



Dit schattige paarse hartje ruikt naar Lavendel en is 100% biologisch. 


Het is een bol zeepje. Het lijkt net of er 2 halve hartjes op elkaar zijn geplakt. Ziet er grappig uit!


De kleine stukjes erin ruiken extra naar lavendel, wat er lekker ruikt en de geur versterkt.


Dan gaan we door naar dit ontzettend schattige olifantje. Hij ruikt ontzettend zoet!


Het olifantje bevat glitters, waardoor hij nog perfecter is, supercute! ♥


Ook blijft het olifantje goed staan door de platte gladde onderkant. Het is jammer dat het niet verder gedetailleerd is, al begrijp ik het wel.


Conclusie
Ik heb de zepen nog niet onder de kraan uitgetest, omdat ik eerst de WK bal van een aantal weken terug op wilde maken. De geur en het uiterlijk zijn goedgekeurd. Ook verspreid de geur van deze twee producten door mijn kamer wat erg lekker is. Vooral de lavendel voor tijdens het slapen werkt rustgevend.

Per 1 kilo kosten de zepen 10,-. Dus 100 gram zeep is 1,- verkrijgbaar bij Soapworld.

Wat zijn jouw eisen voor een goede zeep?

Liefs Maaike

7 opmerkingen:

  1. Super schattig olifantje! Dat je hele kamer dan lekker ruikt, hmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zeepjes zo schattig! Lijken me allebei echt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De olifant is zo cute! Even een vraagje over morningroutine, waarom gebruik je tonic in de ochtend? :S ik mocjht nooit makeup dragen van de schooldirectrice dus nam nooit de moeite om mascara te kopen ofzo, nu ik naar de middelbare school ga wil ik wel make-up dragen, maar ik weet bijna niks over make-up.
    Nog1 vraag : kan je waterproof mascara(maybeline) & bb cream(maybeline) weghalen met tonic?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi!
      Ik doe dit om mijn huid te reinigen en het is lekker fris in de ochtend. Nee het is bedoelt als een soort na reiniger, voor bb cream of foundation moet je reinigingsmelk of make up doekjes gebruiken. Voor de ogen een speciale oog make up reiniger en dan gebruik je als laatst tonic.

      Liefs Maaike

      Verwijderen
    2. Dankje! Ik ga zodra ik weer in nederland ben gelijk naar de winkel! Ik kan het ook in het buitenland kopen, maar dan gooien de douane het weer weg, want je mag geen vloeibare dingen meenemen..

      Verwijderen
    3. Haha goed idee!
      Ja helaas mag het niet ;(
      Nog veel plezier op vakantie,
      Liefs Maaike

      Verwijderen
  4. Ahhh, dat olifanten zeepje is echt schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D