Looks beoordelen ♥

vrijdag 25 juli 2014


Vandaag beoordeel ik voor jullie looks van Lookbook.nu. Dit is een site waar allemaal foto's van outfits op worden geplaatst. Ik kan altijd uren rond kijken op die site! Vandaag de dag beoordeel ik voor jullie 5 looks van die site. Lees dus snel verder!


Ebba Zingmark - Black Five Blouse, Gentle Monsters Shades, Young Hungry Free Shorts, Cheap Monday Shoes, Rapunzel Of Sweden Hair Clip On Set, Count The Sheep Bag - Nothing scares me anymore

Ik wil ten eerste haar haar complimenteren, wauw, een supermooie kleur. Ik vind haar blouseje, zonnebril en broekje erg leuk. Alleen de tas vind ik ontzettend lelijk en goedkoop staan. Ik zie de schoenen niet goed, dus kan daar alleen niet over oordelen. Ik vind het outfit erg saai, maar der haar breekt het outfit. Ik geef deze look een 6,5. Omdat ik de tas een echte afknapper vind.

Lua P - Don't tell me how

Weer iemand met zulk mooi haar! Ik vind dit een echte hipster look, vooral door het mutsje en de bril. Ik vind het outfit goed gecombineerd. Ondanks het outfit niet mijn style is, geef ik het een 7!

Anila ♡ - Coal N Terry Vintage Short, Chic Wish Top, Chic Wish Bag, Romwe Sunglasses, Solestruck Boots, Mini Minou Hat - Hello, summer.

Wauw, superleuk outfit! Ik vind het ook een leuk detail dat ze de zonnebril op de derde foto in haar broekzak heeft gedaan. Ik vind het shirt ook echt geweldig! Ik geef deze look een wel verdiende 8!

My Showroom Priscila - Arcadio Dominguez Skirt, Zara Top, Sunglass Island Sunnies, Zara Sandals - Gran Canaria Moda Calida

Alleen al als ik deze look zie, word ik al vrolijk! Het is totaal niet mijn stijl. De kleuren zijn niet op elkaar afgestemd, maar storend vind ik het niet. De blouse is wit en de rok is lichtgeel, dat vind ik zelf niet heel mooi. De schoenen passen voor mijn idee ook nergens bij. De bril vind ik wel leuk staan bij het jasje, maar ook dat is niet helemaal perfect. Ik geef dit outfit een 5,5.

Czech Chicks - Noe bag

Laatste outfit, dat gaat snel! Ik vind deze look ontzettend saai. Alle accessoires bevatten zwart en een wit té groot shirt. Ik denk dat als ze haar shirt in haar broekje stopte en het zo liet ploffen, met een grote statement ketting vol kleuren erboven de look er stukken leuker uit zal zien. Dan pep je het outfit op. Het is nu voor mijn doen saai en dat vind ik zelf minder leuk om naar te kijken. Ik geef dit outfit een 5.

Wat is jouw favoriete look? Mijn favoriet is nummer 3!

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Dat van die meid op de eerste foto's is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De derde outfit vind ik de leukste! Dat detail met de zonnebril had ik nog niet eens opgemerkt..

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D