My Life in Pictures #4 ♥

woensdag 9 juli 2014


Vandaag heb ik voor jullie My life in pictures nummer 4. Ik laat jullie mijn maand Juni zien, ik heb niet ontzettend veel gedaan, omdat ik deze maand proefwerkweek had en daarna zomervakantie. Waar ik ontzettend veel naar uitkeek!




Voor dansen moesten we een zwarte panty meenemen waarna we hem gingen verknippen voor de dansvoorstelling, die later deze maand was.


Ik vond dit plaatje erg grappig en vond me er zelf ook in terug!


Ik moet toegeven ik heb een tic tac verslaving! Binnen 5 dagen had ik dit hele pakje opgegeten. ;(


Deze maand kreeg ik een superleuk pakket opgestuurd van Soapworld.eu


Ook kreeg ik mijn hoesje binnen van Miniinthebox. Ik vind het hoesje echt ontzettend schattig!


Wie had er ooit verwacht dat Nederland zo ver kwam? Ik in ieder geval niet. Hierboven zie je mij met een goede vriendin het wk kijken. 


Deze foto kennen jullie al, ik heb deze maand een hoop aan mijn blog gewerkt ook omdat ik binnenkort op vakantie ga.


Als eindcadeau gaf ik met de meiden uit mijn klas een mok met onze foto erop, hij verandert van kleur als er warm water in zit.


Hier hielp ik mijn moeder met eten. Al sta ik hier een foto te maken, oeps.


Nog een foodfoto! Ik heb ook sinds kort een verslaving aan tosti, wat is dat toch goddelijk. Helaas op het moment dat ik dit artikel schrijf, is het witte brood op.


Een selfie!


Leuk dat Nederland door is, maar daar hoort natuurlijk ook een oranje tompoes bij! Yamm!


Ik was gaan shoppen en had een nieuwe eyeliner gekocht en oogschaduw.


Ook dit plaatje vond ik prettig geniaal!


Nadat ik de proefwerkweek had overleeft ging ik naar de camping toe. Hier een selfie met een vriendin van me.
En nog een selfie met haar, maar nu ook een lief jongetje die ik heb leren kennen op de camping.


Het is zomervakantie dus sprak ik af met een vriendin van me. We namen ook laatst the cinnamon challenge op. Wat was dat vies!


Ik had met mijn moeder glazen gekocht bij de Action. Onder andere deze, ik vind het een ontzettend leuk glas!


Ook had ik bij de Action spullen gekocht voor het maken van een dromenvanger. Het was ontzettend leuk om te doen!


Op de camping kreeg ik een loom set van mijn ouders, waar ik nog steeds ontzettend blij mee ben!  Morgen komt er ook een loom artikel online.


Meghan en ik hebben allebei niet al te best internet waardoor de webcam ongeveer 4 pixels is. Hier zie je het resultaat. Deze foto is trouwens genomen door Meghan en hier zie je mijn geweldige pose!


Eindelijk de dansvoorstelling. Ik vond het ontzettend spannend, maar gelukkig ging alles goed. Het enige jammere vind ik altijd dat de make-up zo lelijk is. Ik had deze foto samen met vriendinnen gemaakt, maar heb hun er even af gesneden.


Als laatste uitje met mijn klas gingen we zwemmen. We waren daarvoor gaan bowlen en nu dus zwemmen. Het was gezellig, alleen wel jammer van het weer. Hier heb ik ook de mensen waarmee ik de foto heb gemaakt er voor het grootste deel afgesneden. (Sorry half hoofd van Marlies :$)

En dit was mijn maand,
Wat heb jij deze maand gedaan?

Liefs Maaike

4 opmerkingen:

  1. Mvr. Annie Jantjes9 juli 2014 om 09:37

    De foto' s zijn matig, en de kwaliteitvan de foto' s ook.
    Verder is ale netjes ingevoerd, en word alles goed uitgelegd. Het cijfer van de bloggers comissie voor jouw blog is een middel 7-
    Tip : Het beste is een goede, camera van kwaliteit hebben, geen merkloze 3de hands camera van bijvoorbeeld de aldi. Als ik kijk naar de kwaliteit van de foto' s, denk ik dat het een merkloos derde hands ding is. de foto' s zelf zijn soms afgesneden, wat erg lelijk staat.
    - Mvr. A. Jantjes

    Lid van De Nationale Bloggers Comissie

    De jonge bloggers die dit ook lezen : Je kan altijd mij of een van mijn collega' s tegen komen op je blog! Dan vertellen we alles over de kwaliteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! Ik heb heb ook een verslaving aan tosti's. Ze zijn zo goddelijk lekker <3_<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke foto's! Slim gevonden, het doorknippen van een panty!

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D