A look today #15 ♥

vrijdag 4 juli 2014


Vandaag heb ik voor jullie een A look today, nummer 15. Ik had die dag een feestje van 2 vriendinnen van me. Het thema was celebrity, maar de bedoeling was dat je netjes gekleed ging. Die dag hadden we een goed geregelde high tea en een paar grappige spelletjes. Iedereen zag er goed uit en vandaag ga ik jullie mijn look voor die dag laten zien. Ik had haast dus sommigen foto's zijn wat minder goed gelukt. Alsnog veel plezier met lezen!



Full face foto.


Op mijn ogen had ik een nude look gemaakt met 4 kleuren uit het sleek storm palette. Vervolgens had ik eyeliner aangebracht en wat mascara.


Als oorbellen had ik deze soort mini discoballetjes. Ik vind ze ontzettend schattig!


Ik droeg mijn haar die dag los met een klein schuin vlechtje in mijn haar.


Ik had mijn haar voordat ik naar het feestje toe ging gewassen en dat laten opdrogen, daardoor zat mijn haar die dag goed mee. Op mijn lippen droeg ik een doorzichtige lipsmacker.


Ik vind het jurkje ontzettend leuk, omdat je het voor meerdere gelegenheden kan dragen. De bovenkant is met glitters, waarna er een riempje zit en daaronder is de rok normale stof.


Ik droeg zwarte slippers waarop glitter zaten.


De gehele look nogmaals.


Waar heb ik de kleding vandaan?
-Jurkje: buurtwinkel
-Slippers: Hot topic

Wat zou jij aandoen naar een feestje met dit thema?

Liefs Maaike

6 opmerkingen:

  1. Mooie look! Je slippers passen er goed bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooie outfit! Je oorbellen en slippers zijn de perfecte combinatie! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, klinkt als een super feestje! Wat staat dat jurkje je goed, je ziet er ook prachtig uit! Mag ik vragen welke mascara je hebt gebruikt, want deze ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je ziet er leuk uit zeg! Staat mooi dat vlechtje in je haar! ;-)

    xo Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke look! Die oorbellen zijn echt schattig <3

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D