Catrice ♥ Baked trio eyeshadow ♥ CO3 Flag Attack

dinsdag 1 juli 2014


Vandaag review ik voor jullie deze baked trio eyeshadow van Catrice, de nieuwe carnavalscollectie met een hoop kleuren. Toen ik de collectie voor het eerst zag, was ik verbaast, maar toen ik de collectie beter bekeek, vond ik het een best wel leuke collectie!



Het uiterlijk vind ik erg chique ondanks het plastic materiaal is. Ik kocht deze oogschaduw, omdat het pigment erg goed is en er oranje in zit voor het wk.


De oogschaduw is 12 maanden houdbaar. Ik vind de naam van de oogschaduw erg leuk; Flag Attack.


Die nagel heb ik er perrongeluk in gemaakt. De kleuren bevatten vrolijke kleuren met een hoop glitters.

Het pigment is ontzettend goed. De groene en oranje oogschaduw hebben een fijne substantie, waarmee je goed kan werken. De paarse oogschaduw is wat stroever, ik denk dat het komt omdat de paarse kleur het meeste glitters heeft.


Ik heb een ooglook gemaakt met de 3 kleuren. De groene kleur heb ik als basis gebruikt. De paarse kleur in de grease en de oranje kleur in mijn ooghoek, onder mijn oog en de buitenhoek van de grease. Het blenden was erg lastig, omdat de paarse kleur erg snel vervaagde, maar de groene en de oranje kleur beter bleven zitten.


Conclusie
Ik vind het baked trio oogschaduw palette erg goed en het werkt fijn. De groene en de oranje kleur zijn perfect. Alleen de paarse kleur werkt niet altijd even fijn mee. Deze is stroever door de hoeveelheid glitters. Het uiterlijk is mooi en de kwaliteit is goed.

Het eyeshadow palette kost 3,89 en is verkrijgbaar in 3 soorten.

Heb jij al kennis gemaakt met deze nieuwe collectie?

Liefs Maaike

8 opmerkingen:

  1. Mooie look de kleuren doen me denken aan mexico!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes! Als je het niet had gezegd, had ik het niet eens door van je nagel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh haha, oeps! Had ik beter mijn mond kunnen houden.;p

      Liefs Maaike

      Verwijderen
  3. Wat een vrolijke kleuren! Ideaal voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een hele mooie look dat je hebt gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D