Wat neem ik mee op vakantie? ♥

zondag 20 juli 2014


Vandaag laat ik jullie zien wat ik mee neem op vakantie! Een soort checklist voor jou en mij. Ik doe geen kleding, maar meer de dingen als make-up en/of vermaak voor op vakantie. Lees dus snel verder!



Van te voren voor in de auto:
Ik ga meestal met de auto en daarachter de caravan op vakantie. Daardoor reis ik een hoop en zit ik dus lang in de auto, daarom regel ik altijd wat dingen om te doen. Hier een lijstje:

-Ik download wat games die ik nog nooit heb gespeeld en zorg dat mijn telefoon 100% is.
-Ik download video's van Youtube via Itube, dan favoriet ik ze en kan ik ze altijd en overal kijken.
-Ik pak mijn tas in en zorg ervoor dat ik alles wat ik nodig heb bij me heb in de auto, dus geen hele koffer.
-Ik neem altijd water en genoeg eten mee.
-Wat tijdschriften voor in de auto, maar ik moet er dan wel voor zorgen dat ik niet alles uitlees in de auto.


Op vakantie zelf:
-Make-up; Mascara, eyeliner, lippenbalsem
-Lenzen + Lenzenspullen
-Haarspullen; Borstel, elastiekjes en haarklipjes
-Tandenborstel + tandpasta
-Loomspullen
-Camera
-Extra oorbellen
-Boekje+pen (Is altijd handig!)
-Nagelspullen: vijlen, nagellak en nagellakremover

Ik ben vast nog wel wat vergeten, maar dit zijn de dingen die ik mee neem. Ik ga mijn tas inpakken met dit handige lijstje zo, dus alvast een fijne vakantie!

Wat neem jij mee op vakantie?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D