The Ice Cream tag ♥

dinsdag 29 juli 2014


Vandaag heb ik voor jullie een ontzettend leuke en tevens ook lekkere tag, genaamd the ice cream tag. Bij deze tag stellen ze vragen over ijs, yumm! Gelukkig is het zomer dus ijstijd, lees snel verder!


Wat is jouw favoriete ijsje?
Een ijsje als een cornetto of magnum, met veel chocolade en vanille ijs. Ook vind ik de nootjes erg lekker op chocolade. Het vreemde is dat ik geen chocolade ijs lust, maar wel voor chocolade los als in stracciatella ijs.

Wat is je favoriete topping op softijs?
(Discodip, slagroom, nootjes, etc)
Discodip! Sowieso! Ik vind het ook altijd leuk als je een witte kleur ijs hebt, als vanille en dan die discodip erover. Dan gaat de kleur van de gekleurde balletjes van de discodip in het ijs zitten, dat ziet er ontzettend leuk uit!

Welk ijsje vind je totaal niet lekker?
De koffiesmaken en chocolade ijs. Ik vind chocolade ijs extreem vullen en de smaak ervan ook niet lekker! Ook vind ik pistache niet erg lekker smaken.

Ben je meer een liefhebber van softijs, yoghurt ijs of waterijs?
Ik vind softijs het lekkerst, al als het een ontzettend warme dag is, heb ik liever waterijs.

Hoe ziet jouw droomijsje eruit? Waar zou die uit bestaan?
Van der Linde ijs (Softijs met veel slagroom erin verwerkt) met daarover caramelsaus en discodip, ook moeten er nootjes en chocolade stukjes in zitten op een hoorntje. Jamm! Ik krijg er alleen al honger van als ik er aan denk!

Hoeveel ijsjes eet jij ongeveer in de zomer?
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Wel over de 10, maar niet boven 20, denk trouwens ook niet 15, maar weet het niet zeker.

Welke 3 smaken bolletjes ijs neem jij op je horentje?
Stracciatella, banaan en meestal iets van witte chocolade, bubblegum of smurfenijs. Iets chemisch!

Hoe zou jij je zelf verzonnen ijsje noemen?
My Ice Bitch! Gewoon dat de mensen weten dat het mijn ijs is. Ook heb ik iets met het woord 'bitch' ♥

Ik heb deze tag overgenomen van Fablouise, die deze tag heeft gemaakt. 

Hoe zou jouw droomijsje eruit zien?

Liefs Maaike

1 opmerking:

  1. Wat leuk! Ik vind softijs ook lekker, maar ga toch met dit warme weer voor een water ijsje.

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D