10x Leuke Fashionblogs ♥

vrijdag 11 juli 2014



Beautybloggers blijven toch mijn favoriet, maar de laatste tijd ben ik wat meer fashionbloggers gaan volgen.Vooral buitenlandse blogs want daar vind ik de fashion zo gaaf en extreem. Ik ga julllie vandaag mijn 10 favoriete fashionblogs laten zien!
lisbon


Ze kan geweldig combineren en ziet er superleuk uit. Ook de foto's vind ik ontzettend mooi, overal is over nagedacht! Ookal kan ik niet lezen wat ze zegt, vind ik het alsnog een superleuk blog/website.

_MG_5990

Ik vind haar kleding niet altijd even leuk, maar meestal wel, gelukkig. Hierboven zie je ook kleding dat aardig tuttig kan staan, maar toch maakt ze het niet tuttig door kleine details, dat spreekt me heel erg aan bij haar blog.

AndyTorresFerragamoBuckle

Stylescrapbook.com
Kleding waarbij alles bij elkaar past echt wauw! En alweer de fotografie, ik vind het zo ontzettend mooi. Zij staat op de voorgrond en alles is scherp, erachter een mooie felle achtergrond.



LizaChloe.com
Ik vind de fotografie wat minder, maar de looks ontzettend leuk. Haar looks zijn wat stoerder, wat ik erg leuk vind.



Afterdrk.com
De fotografie vind ik erg leuk, net zoals de looks. Ook vind ik de kleding die ze draagt vrouwelijk, volwassen en stoer tegelijk en dat allemaal in één lijkt me erg lastig, vandaar dat ik haar blog volg.

stern17

Karlascloset.com
De foto's zijn mooi en alles is overdreven, in kleding en achtergrond, dat vind ik erg leuk. Ook schrijft ze Engels wat fijn leest.

song_of_style_dvf_wrap_dress_5

SongOfStyle.com
Een creatief blog, waarbij ik bij elke foto twijfel of deze niet van Tumblr is gehaald. Ik vind de foto's echt geweldig. Ik geef eerlijk toe, ik kijk minder naar de looks, maar meer naar de foto's.



Kenzas.se


vintagechanel7

sincerelyjules.com
Ik vind haar looks ontzettend leuk en origineel gevonden. Ook haar foto's vind ik erg scherp en duidelijk. Hierboven breekt ook de blauwe kleur haar look, I love it! ♥

PARISIAN KID

Kayture.com
Ik vind ten eerste hoe ze op de bovenstaande foto staat erg grappig, het lijkt net op ze zo omvalt door een té grote stap te zetten. Haar looks zijn gewoon weg perfect, sommigen wel is waar wat minder, maar voorderest top. De achtergrond hier vind ik trouwens bij haar look passen. Het kan komen door een filter of er is gewoon echt zo goed over na gedacht.

Wat is jouw favoriete buitenlandse fashionblogger?

Liefs Maaike

9 opmerkingen:

  1. je zei niks over kenzas?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Excuses, ik zie het inderdaad nu pas. Ik zal het binnenkort veranderen, bedankt dat je het zegt!

      Liefs Maaike

      Verwijderen
    2. dat was niet hard bedoelt hoor, ik wou het alleen even zeggen ;)

      Verwijderen
    3. Oh haha,
      Zo bedoelde ik het ook niet, haha! Nog worries ;p

      Liefs Maaike

      Verwijderen
  2. Prachtige blogs! Hun kledingstijlen vind ik stuk voor stuk erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Ben benieuwd naar hun blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hii, komt er vandaag 12 juli geen artikel?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi!
      Normaal schrijft Zara op deze dag, maar ze is het blijkbaar vergeten.;(
      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D