Verschillende soorten maskers ♥

maandag 7 juli 2014


Vandaag laat ik jullie verschillende soorten maskers zien die ik in mijn bezit heb. Ik heb al mijn maskers in een laatje gestopt van mijn kaptafel. Ik kan ze er los uithalen wat super makkelijk is. Ook heb ik er een pakje poriënstrips in zitten, ondanks het geen masker is, vind ik het er wel bij passen.



Bovenop liggen de poriënstrips en een maskertube.


Peel-off masker
Ik denk dat iedereen dit soort masker wel kent. Je brengt het masker aan op je gezicht en na ongeveer 15 minuten trek je het eraf, waarna je huid ontzettend zacht is. Maar let wel op met dit masker voor je wenkbrauwen. Ik heb een keer een hapje uit mijn wenkbrauw gehad door een peel off masker.


Kant-en-klaar-masker
Je haalt het uit de verpakking smeert het op je gezicht, meestal moet je iets van 10 minuten wachten waarna je het masker van je gezicht af haalt.


Trial size peel off mask
Dit masker heeft het zelfde idee als het eerste peel off masker, maar er zijn ook maskers voor op reis met een klein formaat, zoals je hier boven ziet.


Sauna mask
Wanneer je dit masker aanbrengt word het vanzelf warm; een sauna effect. Ik vind deze maskers ontzettend lekker in de winter. Je kan erdoor echt ontspannen. Na ongeveer 15-20 minuten was je het masker van je gezicht af.


Maskerdoekjes
Als laatste soort maskers een maskerdoekje. Je legt dit masker op je gezicht wacht 10 minuten en haalt het er dan af. Ik heb deze van de Action, maar de kwaliteit is ontzettend slecht dus raad ik je het masker af. Het idee is leuk, maar de vorm van het masker en de werking ervan zijn niet goed.


Zó, dat was een kort lesje maskers! Er zijn nog veel meer soorten, maar ik heb de meest bekende laten zien. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Weet jij nog meer verschillende maskers?

Liefs Maaike

8 opmerkingen:

  1. Maskers van der hoog zijn fijn! Ken je die bubble gum? X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awh, dat er een hele hap uit je wenkbrauw was door een masker! Wow, dan moet hij wel érg goed zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer van het masker van de action. Dat van die wenkbrauw lijkt me niet prettig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind jouw blog heel erg leuk! k ben slechtziend, en ik heb een progamma dat me helpt met dit te typen, en jouw artikelen te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mvr. Annie Jantjes7 juli 2014 om 20:55

    De foto' s zijn matig, en de kwaliteitvan de foto' s ook.
    Verder is ale netjes ingevoerd, en word alles goed uitgelegd. Het cijfer van de bloggers comissie voor jouw blog is een middel 7-
    Tip : Het beste is een goede, camera van kwaliteit hebben, geen merkloze 3de hands camera van bijvoorbeeld de aldi. Als ik kijk naar de kwaliteit van de foto' s, denk ik dat het een merkloos derde hands ding is. de foto' s zelf zijn soms afgesneden, wat erg lelijk staat.
    - Mvr. A. Jantjes

    Lid van De Nationale Bloggers Comissie

    De jonge bloggers die dit ook lezen : Je kan altijd mij of een van mijn collega' s tegen komen op je blog! Dan vertellen we alles over de kwaliteit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel, erg leuke grap. De volgens u genoemde 'Nationale Bloggers Comissie' bestaat niet eens. Uw naam kan ik nergens terug vinden. Plus, commissie is met twee m'en. Verder bent u niet te vinden op het internet. Alle respect, wie u ook bent. Maar ik vind dat u uw kritiek toch iets opbouwender mag doen. U breekt Maaike af over haar camera. Dat het een derdehands ding is uit de Aldi. Geen idee wie dit ook is. Maar ik geloof hier niks van.

      Verwijderen
    2. Als u tips en commetaar wilt geven, kan dat wel iets vriendelijker. En als u een commisie bent, dan zou u veel professioneler praten.

      Verwijderen
  6. Jantjes, ik vind dat zelf een beetje overdreven, op amateur blogsites reviewen. Een blog dat het werk van iemand is ( niet amateur) daar hoor je dit te schrijven..

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D