Trend Edition ♥ Metallure ♥ By Catrice

woensdag 23 juli 2014

 photo Catrice-Metallure5_zps1f97330d.png
Hou je van metallic, goud en bruine kleuren of juist hele warme rode kleuren? Dan is deze collectie zeker weten iets voor jou! De collectie ligt vanaf Augustus tot September in de winkels. Ik ben ontzettend benieuwd, jij ook?

 photo Catrice-Metallure_zpsaca93141.png

Catrice Metallure Metallic Marbled Eyeshadow – € 3,59

Tijd om te stralen! Verkrijgbaar in Metalight, Metafushion en Mettallicouir. Ik vind de oogschaduws er ontzettend leuk uit zien, een soort marmer effect. Vooral Metalight vind ik erg mooi, 2 bruine glimmende kleuren.  
 photo Catrice-Metallure3_zpsaabbd2ce.png

Catrice Metallure Luminizing Bronzer – € 4,99

Wauw, supermooi! Deze bronzer is verkrijgbaar in Shimmer Shade. Ik vind de kleur erg mooi, omdat het een warme glimmende kleur is. Ik ben zeker benieuwd naar de bronzer.
 photo Catrice-Metallure1_zps836ef444.png

Catrice Metallure Lip Color – € 3,99

Wauw, dit ziet er goed uit. De lipsticks doen me denken aan romige lipsticks, de kleuren vind ik ook erg mooi. Er is keuze uit drie kleuren;roségoud, roze en rood. Verkrijgbaar in Metalight, Alluring Pink Alluring Red.
 photo Catrice-Metallure4_zps1c3de97e.png

Catrice Metallure Mascara Topper & Liner – € 3,99

Deze liner in glitterende kleur, belooft lang te blijven zitten en ziet er ontzettend leuk uit. Ik vind de glitter en de eyeliner erzelf superleuk uitzien. Verkrijgbaar in Dazzling Dark.

 photo Catrice-Metallure2_zps34347f2c.png

Catrice Metallure Ultimate Nail Lacquer – € 2,99

Ligt het aan mij of zijn de foto's stukken mooier geworden? De metallic lakjes zien er supermooi uit. Stuk voor stuk wil ik ze stiekem allemaal! De dop vind ik ook erg mooi. Verkrijgbaar in Alluring Red, Alluring Pink, Metalight, Metallicious en Metalfusion.
Naar mijn idee is het een wat kleinere collectie dan normaal, maar er zitten hele mooie dingen tussen. Ik ben erg benieuwd naar de oogschaduws, bronzer en nagellakjes. Al wacht ik nu ook al op het moment dat ik de lipsticks stiekem ga swatchen in de winkel. ;$
Naar welk product ben jij erg benieuwd?
Liefs Maaike

1 opmerking:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D