Babylips ♥ Electro ♥ Pink Shock

donderdag 31 juli 2014


Vandaag review ik voor jullie de babylips van Maybelline New York. Deze versie is niet in Nederland verkrijgbaar. Ik heb hem dan ook in Spanje gekocht. Er waren 2 andere versies; Een gele versie en een paarse versie. Ik had ze allemaal goed bekeken en heb besloten deze mee te nemen. Vandaag review ik deze babylips voor jullie van de Electro lijn van Maybelline New York.



Ik weet trouwens niet waar de electro collectie nog meer verkrijgbaar is. De verpakking om de Babylips heen is duidelijk en vind ik ook leuk gedaan. Je weet wat het product is en je weet wat je kunt verwachtten.


Op elke Babylips verpakking staan de procenten van de tevredenheid van de mensen die de Babylips hebben uitgetest.


Het uiterlijk vind ik wel leuk, al maakt het zwart het wel erg somber. Trouwens Babylips zijn lippenbalsems met een bekende naam.


Ik heb 'Pink Shock' van de collectie. 


Het 'puntje' is best plat, maar brengt wel goed aan.


Wauw, het geeft meer pigment dan ik had verwacht. Ik vind het een mooi lief kleurtje!


Conclusie
Ik vind het een mooie kleur. Het is een romige lippenbalsem, die mijn lippen goed hydrateert. Het uiterlijk is prima. De lippenbalsem is ook fijn in gebruik. Je moet wel goed opletten dat je de lippenbalsem goed aanbrengt en niet naast je lippen. Dat valt ontzettend op en dat is natuurlijk zonde. Kom je deze Babylips tegen, zeker een aanrader!

Ik heb deze Babylips voor 3,- gekocht in Spanje, bij een grote supermarkt.

Had jij voorheen gehoord van deze collectie? En ben je fan van de Babylips?

Liefs Maaike

5 opmerkingen:

  1. Ik vind BabyLips heel erg fijn! Wat een mooi kleurtje geeft deze af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een met paars-oranje!
    Is die ook verkrijgbaar in Nederland? ( Die paars-oranje)
    Heb hem namelijk in Polen gekocht.
    Geurtje is Peach Kiss

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi!
      Die heb ik inderdaad ook gezien in Spanje.
      Hij is nog niet tekoop in Nederland, misschien komt het er binnenkort aan. Ik hoop het!
      Liefs Maaike

      Verwijderen
    2. Ik hoop het ook, ik heb hem nu, en hij heeft een lekker geurtje!

      Verwijderen
    3. Klinkt goed!
      Ik ben ontzettend benieuwd,
      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D