Essence ♥ Waterproof ♥ Eyeliner pen

donderdag 24 april 2014


Vandaag review ik voor jullie deze eyeliner pen van Essence. De laatste tijd ben ik wat meer bezig met eyeliners in plaats van oogpotlood, maar als je dat wilt doen heb je wel een goede eyeliner, maar is dit een goede eyeliner? Dat lees je vandaag!


Het uiterlijk is prima. Je weet wat het is en de blauwe letters pimpen het op.


Het is een waterproof eyeliner pen voor een precies lijntje. De pen belooft lang te blijven zitten op zijn plek en is getest, je kan er dus geen uitslag of iets anders van krijgen.


Het product bevat 1 ml en is 6 maanden houdbaar. De 1 ml lijkt me vrij weinig, maar als je het 6 maanden kan gebruiken, dan lijkt het me een normale hoeveelheid.


Het pennetje is smal en werkt precies.


Hier zie je wat tekeningetjes met de eyeliner. Met bochtjes word de eyeliner wat minder zwart, maar voor de rest ziet het er goed uit. Het loopt een klein beetje in de lijntjes.


Ik heb mijn hand hier 15 seconden onder de koude kraan gehouden. Het zit nog perfect! Wauw! Ik verwachtte dat het er al snel af ging. Met zeep haal je het er wel binnen enkele seconden af.


Mooi zwart, het werken er mee gaat gemakkelijk!


Hier zie je beiden ogen.


Conclusie
Ik ben tevreden. De pen is fijn in gebruik, heeft een goede punt en is waterproof. Ik ben alleen bang dat de pen ontzettend snel opgaat. Al maakt dat niet mega veel uit voor die prijs van de pen. Alleen als je uitschiet met de pen is het lastig weg te halen, maar dat heb je met waterproof.

Je kan de pen voor 2,69 kopen bij Kruidvat.

Heb jij ervaring met eyeliner pennen?

Liefs Maaike

6 opmerkingen:

  1. Hmm, dit lijkt me wel een goede eyeliner! Raad jij hem aan voor 'beginners'?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja,
      Ik vind hem erg fijn, al zal ik dan niet meteen waterproof nemen, omdat als je uitschiet je het lastig kan weghalen.

      liefs Maaike

      Verwijderen
  2. Hahahaa dat uitschieten lijkt me wel grappig 😂
    Goed bezig Maaike met je eyeliner :)
    Gr. Mattie matthijs

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D