Family Trainer ♥ Wii

dinsdag 15 april 2014


Vandaag review ik voor jullie iets anders dan een beautyproduct, namelijk een spel en niet zomaar een spel, maar een wii spel genaamd Family Trainer. Je hebt bij het spel een mat, waarop je de oefeningen uitvoert. Het is een leuk spel, waarbij je veel beweegt!



Hier zie je de map, je kan het spel met z'n tweeën spelen of met meer, maar dan heb je een tweede mat nodig.


Hier zie je de achterkant van de verpakking, ziet er leuk uit!


Het begin scherm.


Je hebt keuze uit 3 verschillende categorieën.


Dit is de eerste categorie. Je kan hier aanvinken op welk niveau je wilt spelen en daarna kan je kiezen welk soorten avontuur je wilt betreden. 


De tweede categorie is training. Hierbij kan je het soort training kiezen. Als je er dan één aanvinkt doe je oefeningen / leuke mini-games die bij de training passen.


Ik vind deze categorie het meest leuk, want je kan zelf je keuze maken welke game je doet.


Je kan ook kiezen bij de vrije mode of je makkelijk, normaal of lastig een potje wilt spelen.


Hierboven staan een paar spelletjes die je onder andere kan spelen. Het is ontzettend verschillend, wat het juist zo leuk maakt!


Conclusie
Ik vind het een leuk en vermakelijk spel. Je beweegt op een leuke manier! Ik ben enthousiast! Het enige jammere is is dat je op een gegeven moment bent uitgekeken op de games, maar dat houd je altijd wel.

Je kan deze game met mat voor 29,99 kopen bij Bol.com.

Wat vind jij een leuk Wii spel? Kende jij dit Wii spel al?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

  1. Wauw, dat lijkt me een speciaal spel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een erg leuk spel! Het is dat ik geen wii heb, anders zou ik 'm misschien wel kopen!

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D