Opgemaakt & Favorieten van Maart

woensdag 2 april 2014


Vandaag heb ik voor jullie een combinatie artikel; Opgemaakt & favorieten van Maart. Ik had te weinig opgemaakt om er een artikel over te maken, dus heb ik 3 favorieten/ veel gebruikte producten van deze maand bij toegevoegd. Veel plezier met lezen!


Opgemaakt in Maart
Als eerst wat ik heb opgemaakt. Hierboven zie je een overzicht. Ik heb toevallig en helaas van geen één van  de bovenstaande producten een review.


Kruidvat Body Butter Pink Grapefruit & Lemon
De bodybutter verzorgt oké. Niet ontzettend goed, maar wel matig. Maar de geur is echt goddelijk! Het is fris en zoet. De substantie is wel wat steviger waardoor je soms het niet helemaal goed kan uitwrijven, maar voor 2,50 voor een mega pot. Ik kan niet klagen! Ik heb hier geen review over geschreven.


LifeCare Reinigende Poriënenstrip
Morgen komt een review van dit product online, dit was mijn vorige pakje. Ik heb er nog een gekocht, want volgens mij gebruikte ik de vorige verkeerd aangezien het nooit werkte. We komen er morgen achter, dus wie weet?! Voor 0,99 te koop bij Action.


So... Kiss me? Deoderant
Ik heb deze deoderant van de tinadag, vandaar dat ik er geen review van heb gemaakt, omdat ik niet weet waar en of de deo verkrijgbaar is. Ik vond hem fijn en heb hem graag gebruikt. Ik heb deze gratis gekregen, dus geen prijs.

Favorieten van Maart


Sleek Light Blush Palette
Wauw, dit zijn mijn 3 beste wangproducten in één! Het pigment en de glans is super mooi. Het product is makkelijk in gebruik. Klik hier voor het review. De prijs is 4,33 echt de moeite waard!

Excuses voor de wazige foto
Free man Peel-off mask Grenade
Een lekker ruikend en goed werkend peel-off masker voor maar 2,99. Ik vind het masker fijn in gebruik en je hebt maar heel weinig nodig voor een volledig masker. Pas alleen wel op dat je niet je wenkbrauwen mee trekt, ik spreek uit ervaring. ;$ 


The Body Shop LipButter Strawberry
Ik wist dat de producten van The Body Shop goed waren, maar dit is boven goed. Het ruikt super lekker en werkt goed. Soms een kleine lichte waas, maar dat zie je amper. Ik gebruik deze vaak als ik last heb van extreem droge lippen. Het product is ook nog zuinig in gebruik. Voor  5,- heb je een potje. Klik hier voor het review.


Ik hoop dat jullie de combinatie van Opgemaakt & Favorieten leuk vonden!

Wil je ergens een review van zien? Wat vond je van dit artikel?

Liefs Maaike

4 opmerkingen:

  1. Wauw, leuk die mengeling! Dan heb je meteen een gied overzicht wat je graag gebruikt, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Waar kun je dat peel off masker kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het bij de Tinadag gekocht, maar ik zag het ook laatst bij de Kruidvat liggen.

      Liefs Maaike

      Verwijderen
  3. Hele fijne favorieten! Het Sleek palette staat ook op mijn wishlist <3 En de body butter van het Kruidvat lijkt mij ook erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D