L'Oreal Paris ♥ Elvive ♥ Extraordinary Oil

dinsdag 29 april 2014


Vandaag review ik voor jullie deze tester van L'Oreal Paris. Het is een olie, ik ben van plan het serum te gaan gebruiken voor mijn haar omdat mijn haar erg pluizig is. Lees snel verder voor het review!



Het uiterlijk van het flesje wat op de verpakking staat vind ik er erg mooi en luxe uitzien.


Hierboven zie je de beloftes van het product.


Je kan het product op verschillende manieren gebruiken. Ook zie je hierboven de ingrediënten van het product. Er zit alcohol in, maar dat is een verzorgende alcohol die je haar beschermd, en er zitten verschillende olieën in.



Hier zie je de substantie van het serum. Erg vloeibaar, maar ook erg vettig.


Hier zie je mijn haar van te voren.


En hier zie je mijn haar nadat ik het serum heb aangebracht.


Conclusie
Ik was eerst enthousiast over het product, maar nadat ik het in mijn haar zag, niet meer. In plaats van losse plukjes, had ik 3 klonten haar. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik denk dat het aan de manier van aanbrengen ligt; een kleine hoeveelheid voorzichtig aanbrengen. 

Je hebt 100 ml voor 9,95.

Wat vind jij van de olie?

Liefs Maaike

3 opmerkingen:

  1. Bah, als het zo in plukken is.. Lijkt me wel fijn in goede hoeveelheden, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had die olie ook, omdat ik krullend haar heb. Het pluist dan heel snel. Mijn manier was : Kleine hoeveelheid, 1/4de deel van haren pakken, insmeren en dan wrijven, dan krijg je echt mooi resultaat. En zo ga je door met de andere 3/4de delen van je haar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor de tip, ik zal het gaan proberen!

      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D