Nature Pictures

donderdag 10 april 2014


Ik liet in het ´My life in pictures´ artikel al een foto zien van de nature pictures, vandaag is de rest aan de beurt. Die dag scheen het zonnetje, was mijn telefoon 100% opgeladen en zag ik overal mooie foto´s in. Verwacht een artikel met een hoop foto's!

Doordat ik de foto's met mijn telefoon heb gemaakt zijn de formaten van de foto's verschillend. Ik heb ze geprobeerd zo veel mogelijk hetzelfde formaat te houden.


All Stars van een vriendin van me.


Dit is mijn achtergrond van mijn telefoon, ik vind hem echt ontzettend mooi!


Het lijkt net of er een filter over deze foto zit, al is het niet zo.


Dat waren ze. Ik vond het ontzettend leuk om te doen! Je bent lekker buiten en het is ook nog ontzettend gezellig, ik deed het met een vriendin. Dan zagen we wat en zaten we vervolgens een kwartier op onze hurken voor de perfecte foto van dat ene bloemetje.

Wat vond je van de foto's? En van dit artikel?

Liefs Maaike

3 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D