Essence ♥ Coockies & Cream ♥ Hand balm

vrijdag 18 april 2014

Excuses voor de spelfout hierboven bij Cookies
Vandaag review ik voor jullie deze hand balm van Essence. De collectie 'Cookies & Cream' sprak mij ontzettend aan. De kleuren zien er geweldig uit en dan het plaatje op de tube, om op te eten! Toen ik de handbalm rook lag de tube binnen enkele seconden in mijn mandje. Het ruikt goddelijk! Nu nog een beetje goede kwaliteit en dan is de hand balm helemaal perfect!


Zo lekker! Ik vind dit echt al een pluspunt, haha.


De tube bevat 100 ml.


Hmm... Lekker dat er koekjes en crème in mn handen smelt.


De ingrediënten. Klinkt goed. De alcohol die er in zit is een verzorgende soort die je huid niet uitdroogt.


Het product heeft een makkelijke dop, waarmee je goed de hoeveelheid kan inschatten.


Het is een dunne crème met een honger makende geur.


De crème trekt snel in.


Conclusie
Ik vind de hand balm ontzettend fijn. Het verzorgt mijn handen wel oké. Het is niet mega speciaal, maar de tube en de geur doen het hem. De geur ruikt naar koekjes deeg ♥. Voor een goede verzorging moet je de tube niet kopen, maar voor een hand balm erbij is het een prima product! De prijs spreekt trouwens ook niet tegen.

De hand balm is verkrijgbaar bij Kruidvat voor 1,99.

De komende week komt er om de dag een artikel online, dit vanwege school, excuses!

Heb jij al een kijkje genomen bij de Cookies & Cream collectie van Essence?

Liefs Maaike

6 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Ik gebruik nooit handcreme, maar nu denk ik dat ik toch maar eens naar de winkel moet gaan. Wat ziet dat er heerlijk uit! En een creme die ruikt naar koekjesdeeg, wauw.<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag 'm in de winkel! Hij rook zoooo lekker1 :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, ik baal! Die hand balm hadden ze niet meer... Jammer dat je voortaan om de dag gaat posten, maar ik begijp je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjulliewel!
    Jammer dat de handbalm is uitverkocht!
    En het ruikt inderdaad echt naar koekjesdeeg echt verrukkelijk

    Liefs Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een shampoo die naar koekjesdeeg ruikt, lijkt me echt goddelijk. Als ik hem in de winkel zie ga ik hem zeker kopen!

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D