A look today # 12

woensdag 16 april 2014

Vandaag een ´A look today´, nummer 12 alweer, het gaat snel! Ik had een leuk maar simpel outfit aan die ik vandaag aan jullie ga showen. Het is wel is waar wat somberder, maar het weer is nog niet op zijn best, dus van mij mag het! Lees verder om het outfit uitgebreid te zien!




Die dag droeg ik alleen mascara.


In mijn haar heb ik een vlechtje naar achteren gestoken met een clipje.


Ik droeg die dag een bordeaux T-shirt met daarover een groen legerbloesje met opgestroopte mouwen die ik open hing. 


Erbij droeg ik een grijze broek.


En als sieraden een zilver kleurige armband.


Waar heb ik alles van vandaan?
-Clipje; Kruidvat
-Blousje: C&A
-T-shirt: Only
-Broek: Primark
-Armband: H&M

Wat vond jij van dit outfit?

Liefs Maaike

4 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D