Extra blogger gezocht? ♥ + Schema Feautystyle

dinsdag 22 april 2014

Heel veel informatie!
Lees dus snel verder!



Ik heb een planning gemaakt, waardoor elk onderwerp aan te pas komt. Meer fashion & diys en minder reviews. Ook leek het me leuk om een gast artikel op zaterdag van een extra blogger online te hebben. Dus heb ik de vraag aan jullie? Zou een van jullie de extra blogger voor zaterdag willen zijn?

Hiervoor zijn natuurlijk wel wat eisen;
*Je moet goed ABN kunnen schrijven.
*Je moet met leestekens schrijven. (Hoofdletters, komma's, punten, etc)
*Elke week voor zaterdag het artikel naar me hebben gemaild.
*Uitgebreide artikels, het hoeven niet hele boekwerken te zijn, maar ongeveer even lang als een artikel van mij zou zijn.
*Eigen foto's maken of met bronvermelding erbij. De foto's moeten goede kwaliteit zijn en alles moet duidelijk zichtbaar zijn.

En dan?
Als je het artikel af hebt, mail je het naar Maaikedemol@hotmail.nl. Ik zal 2 mei een winnaar bekend maken.

Het schema
Ik heb een schema gemaakt, zodat ik wat meer richtlijnen heb voor mijn blog en het ook overzichtelijker zal zijn voor jullie. Deze gaat 28 mei in.

Maandag: Make-up Monday!
Dinsdag: Review Tuesday!
Woensdag: Random Wednesday
Donderdag: Diy Thursday!
Vrijdag: Fashion Friday!
Zaterdag: Quest Saturday!
Zondag: Lifestyle Sunday!

Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden! Ik zal me natuurlijk niet altijd aan het schema houden, want binnenkort komt er ook een week met een ontzettend leuk thema, dus blijf mijn blog in de gaten houden!

Wat vind jij van de nieuwe veranderingen?

Liefs Maaike

5 opmerkingen:

  1. Wauw, ik ben benieuwd wat dat gaat geven! Over het gastbloggen, het lijkt me wel leuk, maar ik ga het niet kunnen volhouden, sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van dat gastbloggen lijkt me erg leuk, alleen zal ik dit niet elke week kunnen. Maakt dat uit? Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi!
      Helemaal niet, het zou ook kunnen dat ik 2 of 3 extra bloggers uitkies, waardoor er ook veel afwisseling is.

      Patoir zo kan je ook meedoen, als je het volhoud!

      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D