4 Outfits, 2 Meningen

woensdag 23 april 2014

Vandaag heb ik een fashion artikel. Ik heb 4 outfits samen gesteld in een zomer sfeer. Meghan en ik gaan de outfits beoordelen en elk outfit een cijfer geven en daarna zijn jullie aan de beurt met het beoordelen van de outfits! Veel leesplezier!




1. Meghan: Ik vind het een schattig en kleurrijk outfit. Ook de kleuren staan leuk bij elkaar. Ik zou het een 9 geven, omdat het heel schattig is door het shirt en door het strikje, maar ook is het leuk omdat de kleuren bij elkaar passen.
Maaike: Ik vind het leuk dat het strikje en de schoenen bij elkaar passen. Het shirt en de short breken het effect en daarom geef ik dit outfit een 8.

2. Meghan: Ik vind het een stoer maar lief outfit, want het leren jackje is weer stoer, maar het rokje en het T-shirt zijn juist weer lief. Ik geef dit outfit een 8,5.
Maaike: Ik vind het outfit wel leuk, al vind ik de verschillende stijlen het outfit wel een beetje apart maken. Ik zelf vind het zwart net wat té hard staan bij dit outfit, daarom geef ik het een 7.

3. Meghan: Ik vind de outfit heel schattig, maar ook weer stoer (net zoals bij outfit 2), al is dit outfit net iets stoerder. Het maakt het weer lieflijk door de bloemetjes, in tegenstelling tot de zwarte schoenen en het deels zwarte jurkje. Ik geef dit outfit een 8.
Maaike: Dit is één van mijn favoriete outfits, omdat alles bij elkaar past. Het is wel is waar wat zwart, maar ik vind het toch leuk. Het staat lief door het jurkje en de gympen maken het weer wat stoerder. Ik geef dit outfit een 9.

4. Meghan: Ik vind dit outfit iets minder dan de vorige 3 outfits, omdat het niet helemaal mijn style is. Ik houd niet zo van de indianen style en al die extra toevoegingen die er aan zitten. Ik geef dit outfit een 6.
Maaike: Ik vind het een leuk strand outfit, al zou ik het niet snel naar andere gelegenheden dragen, omdat het aardig bloot is. Ik geef dit outfit een 7,5.

Wat is jouw favoriete outfit?

Liefs Maaike

4 opmerkingen:

  1. Mijn favoriet is de derde. Alleen zou ik er dan een andere kleur schoenen onder dragen. Origineel artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm... Leuke outfits, nr. 3 is helemaal voor mij! Leuk dat jullie je meningen erbij zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een origineel artikel! Ik vind outfit 1 en 3 leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D