Persflash # 3

zondag 13 april 2014


Vandaag deel 3 van Persflash. Het is wat korter, maar ik wou toch echt deze collectie met jullie bespreken. Ik zal daarom elk onderdeel los van elkaar bespreken, waardoor het toch een wat langer artikel word. De collectie van Etos is gebaseerd op koningsdag. Ik vind het stom dat ze de naam hebben verandert, maar ja.



Met Koningsdag, 5 mei en het WK in het vooruitzicht wil je er natuurlijk op je  oranje–best uitzien. Daar hoort passende make-up voor ogen, nagels en lippen bij. Etos heeft het! 



Etos Longlasting Nailpolish: In de 3 Nederlandse kleuren verkrijgbaar. Blauw, rood en wit. Ik vind de blauw ontzettend mooi. De rood vind ik net wat té donker en de wit is gewoon wit.

Etos nail art striper: Ik vind de rood die je hier boven ziet meer naar oranje nijgen wat ik zelf minder mooi vind. De verpakking is opzich prima!

Etos Body Tattoo sticker: De sterretjes zijn leuk, maar met het kroontje zie ik mezelf niet snel lopen, jullie wel?

Etos Diamond Shine Gloss: Is de lipgloss zwart? Of is het gewoon doorzichtig? Het staat vaag aangegeven. Oh, ik lees nu dat het een oranje lip gloss is. Als nog zou ik het niet gebruiken.

Etos pencil: Met deze 4 kleuren pimp jij je oranje look. Ze hebben oranje, blauw, wit en rood verkrijgbaar, erg leuk!

Met de rood, wit, blauw en oranje Etos nagellak (€2.49 per stuk) en nailart (€2.49) maak jij jouw nagels helemaal passend bij deze oranje-activiteiten. Daarnaast kun je met rood, wit, blauw en oranje eyepencils (€3.99 per setje) van je ogen ware eyecatchers maken. De body tattoo stickers (€2.99) en oranje diamond shine gloss (€3.99) maken jouw oranje look helemaal af. De collectie is vanaf 14 april verkrijgbaar bij Etos.

Wat vind jij van de nieuwe collectie?

Liefs Maaike

9 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D