Herôme ♥ S.O.S. ♥ Handgel

woensdag 9 april 2014


Vandaag review ik voor jullie een handel van Herôme. Deze is speciaal bedoelt voor in je tas. Je hebt iets aangeraakt, wat niet echt fris was en je handen voelen niet fris en hygiënisch, er is geen kraan in de buurt en je wilt toch echt je handen reinigen, wat doe je dan? Je pakt je handgel natuurlijk! Maar of die goed werkt, dat zien we vandaag.



Het flesje is prima, je weet wat je hebt. Al is het plastic wel goedkoop, maar wat verwacht je voor deze prijs? Niet veel nee.


Een handgel is precies wat hierboven staat. Het dood bacteriën, is vrijwel geurloos en je handen worden er schoon van.


Alchohol als hoofdingrediënt, hmm.. Als ik het spul aanbreng met een grote hoeveelheid op mijn handen dan voel ik het soms lichtelijk prikken. De rest van de ingrediënten zijn oké, maar de alcohol. Het product is voor de gevoelige huid, dus ik vind het nogal typisch.


Oh, nu snap ik het. Je moet ook een kleine hoeveelheid aanbrengen en niet zo'n mega klodder wat ik doe. 
 

Met de opening kan je goed de hoeveelheid bepalen, wat ik erg fijn vind.


Zo ziet het product er uit op de hand.


Het heeft een gelly laagje wat een vochtig spoor achter laat op je handen.


Conclusie
Ik ben tevreden. Het dood de bacteriën van mijn handen. Alleen over de verzorging ben ik het niet eens. Doordat het reinigt maakt het je handen een tikkeltje zachter, maar een echte verzorging merk ik niet. Ook vind ik het vreemd dat het voor de gevoelige huid is, al bevat het product een grote hoeveelheid alcohol. Maar dat terzijde het reinigt mijn handen en daar is toch echt een handgel voor bedoelt, het is handig voor in een tas en al met al ik ben tevreden.

Je kan dit product voor 3,99 kopen bij Etos.

Reinig jij je handen vaak? En heb je ervaring met dit product?

Liefs Maaike

4 opmerkingen:

  1. Lijkt me een fijne handgel!

    Ik heb trouwens een tip; als je je foto's bewerkt (ik weet niet of je dat doet) is het wel mooi om ze wat lichter te maken want ze zijn nu best wel donker. ;)

    Liefes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi!
      Bedankt voor de tip! De artikelen die nu gepland zijn zullen nog wat donker zijn, maar de nieuwe artikelen zal ik lichter maken.
      Liefs Maaike

      Verwijderen
  2. Dat ziet er goed uit! Jammer van die alcohol alsnog.

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D