DIY: Phone Stand ♥

donderdag 1 mei 2014


Vandaag heb ik voor jullie een diy, waarin ik een phone stand maak. Ik raak altijd mijn telefoon kwijt, meestal ligt die dan onder allemaal blaadjes, gelukkig is dat probleem nu opgelost! Een makkelijke diy die ook handig is, lees snel verder!



Ik heb jammer genoeg geen foto gemaakt van hoe ik het heb gemaakt, vandaar dat ik alle stappen uitleg.


1. Begin met een kartonnen rechthoek, deze vouw je op 3/4 dubbel.


2. Hieronder maak je een dun kartonnen lijntje voor de stevigheid. Deze lijn moet ongeveer 3 of 4 cm dik zijn. Deze zet je op de omgevouwen onderkant en maak je vast aan de bovenkant van de standaard


3. Knip daarna een brede strook karton, deze moet even breed zijn als je standaard, hierop staat je telefoon te leunen. Ook deze vouw je dubbel. De ene kant leunt je telefoon op en de andere kant maak je vast aan de achterkant.


Na de vorige stappen is je telefoon standaard klaar en kan je hem gaan versieren. Ik heb dit met wit papier, stickers en een stift gedaan.


Ga jij deze diy doen?

Liefs Maaike

10 opmerkingen:

  1. Leuk idee! Welke telefoon heb je eigenlijk? ;p
    Ik samsung gallaxy s5. Ik had in principe maar 300 euro gespaard voor een telefoon, maar mijn zus gaf me geld erbij, zodat ik hem kon kopen :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi!
      Ik heb een Iphone.
      Wauw, gaaf! Lijkt me een mooie telefoon.
      Liefs Maaike

      Verwijderen
    2. Welke Iphone? Iphone 4s?

      Verwijderen
    3. Ik heb de Iphone 4s.

      Liefs Maaike

      Verwijderen
  2. Leuk! Ook erg handig! Liefs, Sanne van www.sannesworldx.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D