A casual look today # 11

vrijdag 21 maart 2014

Ik heb perongeluk casual en look omgedraaid. Ik kan het helaas niet meer terug draaien, mijn excuses hiervoor.
Vandaag heb ik voor jullie een ontzettende lekker zittende A look today. Ik wist geen leuk en bijzonder outfit, het artikel kwam steeds dichterbij en ik wist nog steeds geen leuk outfit. Vandaar een lekker casual outfit met een bad hair day. Is eens wat anders!



Hier zie je de gehele outfit. Een zwart vest, met daaronder een grijs T-shirt en een simpele spijkerbroek eronder. Ik draag mijn neppe timberlands, die ik helaas vergeten ben om op de foto te zetten.


Een comfy outfit zoals ik al zei. Het was een zaterdag met veel huiswerk en een rustig blog-dagje.


Mijn haar zit los met een clipje naar achteren. 


Hier zie je het T-shirt beter. Er staat 'never say never' op, ik ben gen Justin Bieber fan, maar vond het shirt echt mega leuk. Het azteken printje maakt het plaatje totaal.


Ik draag een simpele blauwe broek met een klein beetje een patroon erin.

Waar heb ik de kleding vandaan?
-Vest: Primark
-Broek: Only
-T-shirt: C&A
-Clipje in mijn haar: Kruidvat
-Mascara: Catrice Glamourdoll
-Oogpotlood: Essence stay matter black

Ik vind de outfit ontzettend leuk omdat het lekker zit en kleurrijk is. De lente komt eraan dus weg met al het grijs en zwart. (Op het vest na natuurlijk)

Wat is jouw 'A look today'?

Liefs Maaike

3 opmerkingen:

  1. Wauw leuke casual look! Je haar zat toch goed of het ligt aan mij, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Britt,

      Haha, naja, het was nogal pluizig en wat aan de vette kant, vandaar haha! Bedankt!

      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D