Rituals ♥ Body scrub + Foam

dinsdag 4 maart 2014


Vandaag review ik voor jullie 2 producten van Rituals. Ik ben ontzettend benieuwd naar de producten omdat ik voorheen nog nooit iets van Rituals heb gehad. Ik heb een scrub en een foam. Lees snel verder voor het review van deze 2 producten.



We beginnen met de sakura scrub. Ik vind het uiterlijk erg rijk ogen en de dop een ontzettend leuke toepassing met woorden erop.


De scrub is bedoelt voor je lichaam.


Hier zie je de gebruiksaanwijzing en een deel van de ingrediënten.


De deksel zit goed en hygiënisch afgesloten wat ik een ontzettend pluspunt vind.


Als je de pot opent zie je dit.


Op mijn huid aangebracht


Uitgesmeerd, het laat een vettig olie achtig laagje achter, waardoor de scrub ook nog verzorgd.


Conclusie
Ik vind de scrub ontzettend fijn, het is wel is waar wat grof, maar zo scrub je wel echt goed. Ik raad je deze scrub echt aan. Rituals is niet het goedkoopste merk, maar als je ziet hoe groot de pot is, is het het wel waard.

Je kan de scrub voor 15,50 kopen bij Rituals verkooppunten.


Het volgende item is een foam voor onder de douche. Ik vind het uiterlijk oké, het oogt wel wat goedkoop, moet ik zeggen. 


De foam is van de Zensation lijn.


Het is een showergel in foam vorm. De foam bevat 200 ml.


Ik kwam er later pas achter dat ik moest schudden voor gebruik, vandaar al deze leuke stipjes. Je ziet in elk geval wel het product zo goed.


Het product is makkelijk aan te brengen met het spuitmondje.


Conclusie
Tijdens het afspoelen van de foam was mijn hand ontzettend zacht, voelde mijn huid verzorgt en mijn huid rook tevens ook ontzettend lekker. Ik ben blij met deze foam, ik vind het idee leuk, dus ik ben positief!

Je kan de foam voor 8,- kopen bij Rituals verkooppunten.


Ik ben om, Rituals, ik snap waarom mensen jullie merk zo fijn vinden. Kom je ooit eens bij een Rituals, dan zal ik zeker even de moeite nemen om te kijken naar deze producten.

Heb jij ervaring met Rituals?

Liefs Maaike

5 opmerkingen:

  1. Nee, rituals heb ik ook nog nooit geprobeerd. Maar het lijken wel erg mooie producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben die foam ook wel eens gehad, maar toen we een andere, goedkopere vonden zijn we daarnaar overgestapt aangezien die véél goedkoper was dan Rituals.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat nieuwe liedje van katy Perry is echt een beetje.. zoals miley Cyrus veranderde naar zo punk-achtig type.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmm.. Ik ken hem nog niet, ik zal even kijken.

      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D