Tutorial ♥ Vissen Nail-art

zondag 9 maart 2014


Blub.. Blub... Vandaag heb ik voor jullie een nagellaktutorial.. Blub.. Ik ga jullie laten zien hoe je vissen op je nagels kan gaan tekenen, binnen een paar simpele stappen. Blub... Ik heb dit zelf ook uitgetest en dat werkte ontzettend goed. Blub.. Lees snel verder!



Wat heb je nodig?
-Een nagellak kleur naar keus
-Een blauwe nagellak
-Een witte nagellak
-Een zwarte nagellak
-Dottingtools in verschillende maten
-Een papiertje
-Een tissue 


Ik gebruik voor deze tutorial een blanke nepnagel.


Je begint met je nagels blauw te lakken.


Daarna neem je een dottingtool met de roze kleur erop. Dit doe je als volgt; Je brengt nagellak aan op het papiertje vervolgens dep je met je dottingtool in de nagellak waarna je het op je nagels moet aanbrengen in een ovale vorm.


Vervolgens neem je een dunnere dottingtool waarmee je 2 streepjes zet als vinnen.


Voor de ogen heb je een grote en een kleine dottingtool nodig. De grote dottingtool dip je in een witte kleur en de kleine dottingtool in een zwarte kleur.


Als laatste stap neem je dottingtools in verschillende maten waarmee je bubbeltjes boven zijn hoofd tekent.

De tissue heb ik gebruikt om mijn dottingtools schoon te maken.

Ik hoop dat jullie de tutorial leuk vonden.

Ga jij deze nail-art uittesten?

Liefs Maaike

3 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D