Essence nail-art ♥ Express dry drops

vrijdag 7 maart 2014


Vandaag review ik voor jullie deze dry dops van Essence. Het idee is dat je het product aanbrengt op je nagels waardoor je nagels sneller drogen. Ik ben benieuwd of het echt helpt. Vandaag lees je het in dit artikel.



Het product belooft je nagellak op te drogen binnen een paar seconden.


Hier zie je de gebruiksaanwijziging. Het product bevat 8 mililiter en is 30 maanden houdbaar.


 Het werkt als volgt. Je drukt in de dop, waardoor er onder aan druppels uit komen.


De substantie is doorzichtig en lijkt net water.


Zo ziet het eruit op je nagels.


Conclusie
Ik ben enthousiast. Het droogt natuurlijk niet echt in een paar seconden, het bovenlaagje wel, maar als je iets doet als je broek dicht knopen, zal het niet werken. Ik vind het product leuk en het werkt goed een toppertje dus!

Je kan de Dry drops voor 1,99 kopen bij Kruidvat.

Liefs Maaike

5 opmerkingen:

  1. Ik heb dit ook en als ik het gebruik zitten mijn hele handen onder dit spul ;p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dat is inderdaad wel zo, even je handen wassen daarna!

      Liefs Maaike

      Verwijderen
  2. Oeh, lijkt me een goed product!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zoiets al eens eerder geprobeerd, maar ik vind het niets... Ik gebruik mijn nageldroger wel, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb hem ook en vindt hem echt super fijn!!

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D