Mijn nieuwe telefoon

donderdag 20 maart 2014


Vandaag laat ik jullie mijn nieuwe telefoon zien. Ik ben er ontzettend blij mee! Ik had hiervoor een Samsung Galaxy Young mini. Ik kon deze telefoon voor niet ontzettend veel geld kopen van een collega van mijn moeder. We moesten alleen de achterkant vervangen omdat er een ontzettende barst in zat.



Ik heb een Iphone 4s.


Hier zie je mijn achtergrond, ik vind hem ontzettend leuk!


Hier zie je een overzicht van mijn apps.


Dit is het hoesje wat ik er nu om heb. Ik heb hem gekocht bij een winkel in Haarlem voor 5,-


Dit zijn nog 2 andere hoesjes die ik heb, ik heb deze bij de Iphone gekregen, dus weet ik niet waar ze vandaan komen. Ook heb ik nog een marsmallowhoesje besteld op miniinthebox, een superleuke webshop met goedkope hoesjes. De site is betrouwbaar, dus voor het geld wat je voor een hoesje betaald kan je het zeker doen.


Dit hoesje bedoel ik, alleen voor de Iphone 4s, want deze is voor een Iphone 5.

Ik ben ontzettend blij met mijn telefoon, ook al aardig verslaafd, dus dat is een goed teken!

Zal ik binnenkort een 'Whats on my Iphone?' artikel maken?

Liefs Maaike

5 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D