Rimmel London ♥ 60 seconds ♥ 622 Oh Boy You're So Fine!

maandag 31 maart 2014


Vandaag review ik voor jullie een nagellakje van Rimmel London. Een paars lakje, die ik een tijd terug voor mijn verjaardag heb gekregen. Ik heb hem nog nooit gebruikt, dus gister was het tijd. Lees verder voor het review, en of de lak echt zo fijn is als de naam van het lakje zegt.



Het uiterlijk is oké, niet veel bijzonders aan.


Ik denk dat ze bedoelen dat je binnen 1 seconde je nagel hebt gelakt. Het kwastje is wel breed en lakt fijn, maar 1 seconde? Nee, dat niet.


Ik heb 622 Oh Boy You're So Fine! Ik vind het een nogal aparte naam voor een nagellak, maar ze zijn wel origineel.


Het lakje bevat 8 ml en is 30 maanden houdbaar.


Wauw, ik vind de lak echt gaaf. Ik houd van paars en de lak glimt ook lekker, wat er ook wel wezen mag. De nagellak dekt in 2 laagjes.


Maar dan nu de vraag; is de nagellak echt droog binnen 60 seconden?


Helaas, na 1 minuut legde ik mijn vinger erop en mijn vinger zat toen onder de nagellak. Je ziet duidelijk mijn vingerafdruk in de nagellak. Jammer, ik zou het zo tof vinden.


Conclusie
Ik ben tevreden over de lak. Op 1 minpunt na; de lak droogt niet in 60 seconden, is de lak top. Ik houd van paars, dat zie je ook terug in Feautystyle. De nagellak is binnen 4/5 minuten totaal droog en dan kan je er van alles mee doen.

Voor 3,99 tekoop bij Rimmel London verkooppunten.

Wat vind jij van de belofte: In 60 seconden droog?

Liefs Maaike

3 opmerkingen:

  1. Hmm, ik dacht toch dat hij de belofte na zou komen, maar nee, toch niet, jammer! Tegenwoordig kunnen we niks meer geloven...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi maaike,
    Het is een heel interesant artikel ik ga het ook eens testen.
    PS.: ik denk dat ik nog veel van jou kan leren!
    Groetes chelsey

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Chelsey!
      Dankjewel!
      Awh dat is een lief compliment, dankje!
      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D